Gå til innhold

Har topshop sluttet å levere til Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest stillness
Skrevet

Hadde tenkt å bestille litt derfra i dag jeg,men da jeg skulle velge land så var ikke Norge å finne på listen.

Forbauset meg litt for har jo bestilt derfra før.

Håper de ikke har sluttet å levere til Norge.

Noen andre som har sett dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, jeg så det akkurat! Jeg mener at ei venninne av meg lot det stå Albania (det øverste landet på listen), og sendte en mail om det. Jeg kan ikke tro at de har sluttet å sende til Norge.

Gjest stillness
Skrevet

Ikke jeg heller :(

Har sendt mail til dem så får se hva de svarer.

Skrevet

Spent på å høre om dere får svar!

Gjest stillness
Skrevet

Spent på å høre om dere får svar!

Har ikke fått noe svar enda,men skal oppdatere når/hvis jeg får det :)

Skrevet (endret)

De har ikke lov til å selge ting i Norge under topshops navn, i og med det ikke har rettighetene til navnet i Norge, det gjelder også nettbutikken.

Endret av Lubbe
Skrevet

De har lov til å selge ting i Norge under topshops navn, i og med det ikke har rettighetene til navnet i Norge, det gjelder også nettbutikken.

Mente du at de ikke har lov?

Gjest LittleLies
Skrevet

skal de ikke starte topshop-butikk i norge da? mener å ha hørt om det :P Kansje de skal endre noe pga dette?

Gjest stillness
Skrevet

skal de ikke starte topshop-butikk i norge da? mener å ha hørt om det :P Kansje de skal endre noe pga dette?

Nei,jeg tror jeg leste et sted at de droppet planene om å etablere seg i Norge.

Skjønner ikke helt hvorfor de ikke kan levere til Norge,men håper jeg får et svar på det.

Gjest LittleLies
Skrevet

Hææ!? Etter at vi har gledet oss så lenge og alt.. dårlig!

Skrevet

For de som lurer. Topshop skulle starte butikk i Karl Johans Gate i Oslo, men planene falt i fisk, da en liten butikk (som jeg tror lå i Nord-Norge) hadde copyright på navnet "topshop" fordi det var det han kalte butikken sin. Tydeligvis krevde han svimlende mye penger fra topshop for at de skulle kunne etablere seg i Norge under "hans" navn, så Topshop sa egentlig bare: Dette gidder vi ikke.

Husker jeg leste artikkelen og tenkte at han som eide den lille topshop i Norge blir sikkert veldig forhatt som står fast på dette :gjeiper:

Skrevet

Jeg var klar over at de ikke skulle starte opp i Norge, men rart at de ikke engang kan sende til Norge da..

Skrevet

Mente du at de ikke har lov?

Hehe... Ja, selvfølgelig:p

Skrevet

Jeg bestilte fra nettsiden for ca. èn uke siden, og da gikk det helt fint. :unsure:

Skrevet

Nå har i alle fall jeg fått svar fra TopShop, og det er visst tekniske problemer som gjør at de ikke kan levere til Norge for tiden. De skulle oppdatere nettsiden når problemet var løst. Det virket som om de jobbet med saken, så forhåpentligvis er det snart i orden igjen :)

Gjest stillness
Skrevet

Nå har i alle fall jeg fått svar fra TopShop, og det er visst tekniske problemer som gjør at de ikke kan levere til Norge for tiden. De skulle oppdatere nettsiden når problemet var løst. Det virket som om de jobbet med saken, så forhåpentligvis er det snart i orden igjen :)

Samme svar fikk jeg :)

Skrevet

Jeg bestilte for et par dager siden og valgte Sverige som land, også sendte jeg mail om at det skulle være Norge men at jeg ikke fant det på listen, og spurte om de kunne endre dette sånn at jeg var sikker på å få det jeg hadde bestilt. Så jeg har jo nå betalt rundt 500 kroner, og er det ikke sånn at Topshop IKKE refunderer penger? Kan det hende at jeg nå har betalt 500 kroner og risikerer å ikke få noe av det jeg har bestilt? :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...