AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er en kvinnelig student i begynnelsen av 20-årene og er på utkikk etter en flørt/potensiell kjæreste. Jeg er av typen som ikke liker å kle meg så veldig opp når jeg går ut, men jeg liker å danse, ta et par drinker og prate med fremmede. Hvor bør jeg gå? Fælt som det regner i dag da..
Gjest Tidssone Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 I strøket rundt Garage, tror det ligger i Nygårdsgaten. Noen ok steder der, bla Legal. Uhøytidelige og fine mennekser der. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Kremt, må innrømme at jeg nesten ble litt fristet til å svare ja nå dog, det er en anelse risky
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Garage, Onkel Lauritz, Naboen, Biskopen... De ligger i samme område. Ganske casual kleskode, men så mye dansing er det vel ikke der. Likevel, mye hyggelige mennesker Finnegans er ikke så verst heller
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Fristende å forsøke Garage. Hvordan er klientellet der?
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #7 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Jeg henger ikke så ofte på Garage selv, men de gangene jeg har vært der har det vært stor spredning. 20, 30, 40+. Musikkinteresserte mennesker som har det hyggelig. Virker på meg som at mange ofte går dit i klikker, men mulig jeg tar feil. Mye stamgjester. Uhøytidelige og ikke så vanskelige å komme i kontakt med Endret 22. januar 2011 av Alyah
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #8 Skrevet 22. januar 2011 Garage er ikke helt stedet for meg. Jeg kan si så mye som at jeg er av dem som har vanket på steder som Feliz og Jacob Aall, men som er mektig lei av snobbefaktene der. Jeg har vokst opp i den gården, men føler meg aldeles ikke hjemme der lenger. Jeg føler et sterkt behov for å komme i kontakt med noen som har noe mellom ørene. Hva du har i banken eller hvor mange aksjer du har er ikke det som inetresserer meg lenger.
Skorpion_21 Skrevet 22. januar 2011 #9 Skrevet 22. januar 2011 Kvarteret. Her er noe for en hver smak
Gjest Tidssone Skrevet 22. januar 2011 #10 Skrevet 22. januar 2011 Garage er det eneste stedet man ikke blir notorisk lagt an på og det kan være ufattelig deilig. Synes stedet har tapt seg mye. Ikke klientellet så mye, men lokalene er ganske nedsarva.
Gjest Tidssone Skrevet 22. januar 2011 #11 Skrevet 22. januar 2011 Og pell deg ut på blind-date! Det blir jo bare kjekt. I verste fall så får du deg bare en ny venn!
Sophie-Ann Skrevet 24. januar 2011 #12 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er også singel i Bergen og syns det er veldig vanskelig å treffe noen...men jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å stresse, det kommer når det kommer, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå