Gå til innhold

Singel, på utkikk i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinnelig student i begynnelsen av 20-årene og er på utkikk etter en flørt/potensiell kjæreste. Jeg er av typen som ikke liker å kle meg så veldig opp når jeg går ut, men jeg liker å danse, ta et par drinker og prate med fremmede. Hvor bør jeg gå?

Fælt som det regner i dag da.. :regn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

I strøket rundt Garage, tror det ligger i Nygårdsgaten. Noen ok steder der, bla Legal. Uhøytidelige og fine mennekser der.

• Liker 1
Skrevet

Kremt, må innrømme at jeg nesten ble litt fristet til å svare ja nå :fnise: dog, det er en anelse risky :sjenert:

Skrevet

Garage, Onkel Lauritz, Naboen, Biskopen... De ligger i samme område. Ganske casual kleskode, men så mye dansing er det vel ikke der. Likevel, mye hyggelige mennesker :)

Finnegans er ikke så verst heller

Skrevet

Fristende å forsøke Garage. Hvordan er klientellet der?

Skrevet (endret)

Jeg henger ikke så ofte på Garage selv, men de gangene jeg har vært der har det vært stor spredning. 20, 30, 40+. Musikkinteresserte mennesker som har det hyggelig. Virker på meg som at mange ofte går dit i klikker, men mulig jeg tar feil. Mye stamgjester. Uhøytidelige og ikke så vanskelige å komme i kontakt med :)

Endret av Alyah
Skrevet

Garage er ikke helt stedet for meg. Jeg kan si så mye som at jeg er av dem som har vanket på steder som Feliz og Jacob Aall, men som er mektig lei av snobbefaktene der. Jeg har vokst opp i den gården, men føler meg aldeles ikke hjemme der lenger. Jeg føler et sterkt behov for å komme i kontakt med noen som har noe mellom ørene. Hva du har i banken eller hvor mange aksjer du har er ikke det som inetresserer meg lenger.

Skrevet

Kvarteret. Her er noe for en hver smak :Nikke::Nikke:

Gjest Tidssone
Skrevet

Garage er det eneste stedet man ikke blir notorisk lagt an på og det kan være ufattelig deilig. Synes stedet har tapt seg mye. Ikke klientellet så mye, men lokalene er ganske nedsarva.

Gjest Tidssone
Skrevet

Og pell deg ut på blind-date! Det blir jo bare kjekt. I verste fall så får du deg bare en ny venn!

Skrevet

Jeg er også singel i Bergen og syns det er veldig vanskelig å treffe noen...men jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å stresse, det kommer når det kommer, tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...