Gå til innhold

mulig å se

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det mulig å se på en jente at hun er kåt, når jeg er ute i byen... jeg vet man kan se kåthet hvis hun er sammen meg meg naken... men ute i byen, kan man se om en kvinne er kåt eller? har opplevd en gang der jeg i ettertid tror at det kilte i klitten hennes, bare noe jeg tror da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et håpløst spørsmål ærlig talt er det ikke viktigere om hun faktisk liker deg? Du kan jo prøve å spørre kanskje, sikkert det letteste "hællæ, du ser litt småsvett ut, kiler det i klitten din eller er det kanskje lettere hvis jeg ser deg naken?"

Gjest Katten.
Skrevet

Hun puster tyngre, slikker seg om leppene og biter i dem.

Man kan som regel se det på blikket og utstrålingen. I tillegg begynner kroppen å slippe ut hormoner, som blant annet gjør at parfymen lukter sterkere, men med litt mer av den naturlige lukten til jenta.

Skrevet

For et håpløst spørsmål ærlig talt er det ikke viktigere om hun faktisk liker deg? Du kan jo prøve å spørre kanskje, sikkert det letteste "hællæ, du ser litt småsvett ut, kiler det i klitten din eller er det kanskje lettere hvis jeg ser deg naken?"

Ja det er viktigere at hun faktisk liker meg :-)

Hvis du tror jeg snakker til jenter slik du "foreslår", så må du nok tro om igjen...

jeg tror -ikke vet -at det kilte(litt)i klitten til den jenta jeg så der hun satt..bare en tanke :-)

Hvis jenta er naken, så er saken annerledes, det sier seg selv.

Skrevet

Hun puster tyngre, slikker seg om leppene og biter i dem.

Man kan som regel se det på blikket og utstrålingen. I tillegg begynner kroppen å slippe ut hormoner, som blant annet gjør at parfymen lukter sterkere, men med litt mer av den naturlige lukten til jenta.

"Man kan som regel se det på blikket og utstrålingen. I tillegg begynner kroppen å slippe ut hormoner, som blant annet gjør at parfymen lukter sterkere, men med litt mer av den naturlige lukten til jenta." interessant!

når det gjelder dette, med å slikke seg om leppene, så gjorde jeg dette selv, men leppene kan bli tørre av det og det er uhygienisk, så jeg gjør ikke det lenger. anbefaler ikke å bite seg i leppene, kan komme i skade for å bite i tungen, og det er veldig vondt, au au.

Skrevet

Blikk, utstråling, surring av håret rundt fingrene, biting i leppene, slikking i munnvikene, ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...