Gå til innhold

Hva er din legning?

Brukernes legning  

63 stemmer

1. 1. Hva er din legning?

• Heterofil
      45
    • Bifil
      10
    • Homofil/lesbisk
      4
    • Annet
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er din legning?

Jeg fant ut for to år siden at jeg var bifil, og etter en del grubling og usikkerhet kom jeg ut av skapet for min kjæreste. Han var utrolig forståelsesfull heldigvis, og etter hvert har jeg fortalt det til flere og får god støtte fra mine venninner.

Hvor vanlig er det egentlig å være bifil, homofil/lesbisk eller annet? Noen flere som har gode erfaringer med å komme ut av skapet?

Eller dårlige, og hvordan dere taklet det?

De fleste mennesker er heterofile visstnok, men dere her på forum som er det, har dere følt dere "skeive" noen ganger? :rødme:

Endret av Hunkjønn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bifil, men ikkje biseksuell.

Kan bli forelska i jenter og syns de er fine/vakre/sexy, men eg tenner ikkje på jentesex og kunne heller ikkje tenkt meg å prøve jentesex.

Skrevet

Det vil si, man må stemme både på manne- og kvinne- avstemmingen. Det holder ikke med den ene.

Noe er blitt litt feil der, Hunnkjønn.

Skrevet (endret)

Ja, ser dette og prøver å fikse det. Irriterende... :snurt:

Edit: It works! Dog uten kjønn, forenklet den.

Endret av Hunkjønn
Skrevet

Er pedofil, men har nettopp begynt i behandling og håper jeg kan endre legning. Er virkelig ingenting jeg ønsker mer.

Skrevet

Bifil, og alle har vel egentlig alltid skjønt det. Når jeg var liten så spurte jeg jo "Kan to jenter være kjærester?" og sa ting som "Oi, hun der var pen. Hun vil jeg gifte meg med når jeg blir stor". Osv. :P Samtidig har jeg alltid også vært opptatt gutter.

Gjest Katten.
Skrevet

Er heterofil, men er nysgjerrig på hvordan det er å ha sex med enda en penis til stedet. Kanskje jeg må ta meg en tur til Thailand :fnise:

Skrevet

Jeg er lykkelig i forhold med min kjæreste som er gutt, så jeg er selvfølgelig heterofil :) Jeg har aldri sett på ei jente på samme måten som jeg ser på gutter.

• Liker 1
Skrevet

Er ingen selvfølge å være heterofil, selv om det er størst sannsynelighet for det.

Er heterofil gutt, men folk må få ha den legningen de vil mener jeg, så sant det ikke skader andre.

• 1 år senere...
Skrevet

Hva er "annet"?

I alle fall aseksuelle (afil).

Noen mener pedofili, nekrofili osv også teller som legninger...

Spinnwild er bifil.

Dog jeg liker meg best i heterogene forhold.

Skrevet

Tror jeg er bifil, eller biseksuell. Har bare vært kjæreste med gutter, men hatt sex med jenter. Har ikke prøvd å være i forhold med en jente eller vært direkte forelsket i en, men mistenker at jeg kan fint bli det :P

Skrevet

Hetero, men er facinert av jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...