Emmicke Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Hei! Har nå gått på suprecur i 2 uker, og begynner bli lei kjipe symptomer:( Hetetoktene er stort sett bare om natta og gjør nattesøvnen noe dårlig, men det får man tåle. (sambo må jo smile litt, jeg er egentlig en skikkelig frysepinn) Værre er det med hodepinen jeg har stort sett hver dag, den kan slå meg rett ut. Ikke alltid så lett å fungere med pulsen bankende i tinningene. What to do? Er jo ikke bra å ta smertestillende flere ganger om dagen heller:/ Noen som har forslag på annet enn paracet, kanskje er lurt å ikke ta samme hele tiden ihvertfall.. Jobber fulltid og stresser periodevis veldig på jobb, men har hodepinen idag også så er nok ikke pga stress. Har ikke beveget meg ut av sofaen ennå, orker bare ikke. 1 1/2 uke til på spray så er det ultralyd.. håper jeg kan begynne på sprøytene da, og at det blir litt bedre. Skal forresten prøve akupunktur til uken, veldig spent på om det vil ha noe for seg. Aldri prøvd noe sånt før, men jeg hååper! Jeg er nok generelt ganske stressa om dagen, så er kanskje ikke bare sprayen. Veldig spent på tiden fremover! Hadde mareritt om uttak i natt, håper virkelig ikke det er så vondt som i drømmen hehe.
barnesangen Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Uff da.Sender en JEg har gått på suprecur i 1,5 uke. Har ingen bivirkninger å snakke om, så jeg vet ikke hvordan du har det. har sprøytestart nå på fredag og UL den 11.2. HÅper på uttak etter det.Vet at stress trigger hodepine,så det gjør ikke saken bedre akkurat. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå