Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2003 #1 Del Skrevet 22. oktober 2003 Fekk katalogen i posten i dag, og du og du kor mykje spennande det var der!! Tenkte å lage noe småtterier til jul, både til heim og gåver. Er det nokon som har erfaring med Panduro? Noe du kan anbefale til ein nybegynnar?? Mye som såh veldig avansert ut, er det det? *glede seg til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. oktober 2003 #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har bestilt mye fra Panduro selv. Har en stoor eske med "mye" rart stående på stua nå, og i tillegg har jeg en "liten" bestilling inne også Det er jo masse som er kjempeenkelt å lage. F.eks. i går, så lagde jeg "paljett-julekuler" Husker ikke hvilken side den står på i katalogen (jule-katalogen), men det er sånne kuler hvor en "stapper inn" en nål med perler og paljetter tett-i-tett rundt hele kula. Det ble kjempefint! Litt arbeidssamt da, kanskje, men ikke så veldig heller. Ca 1 time på en kule, tenker jeg (Sitter og leter på nett nå, for å finne bilde) http://www.panduro.no/public/products/imag.../712439_220.jpg Ellers så er jo både drops og gele-lys enkle å lage. (Lagde masse av dette til forrige jul) Hva mer er det jeg bestilte nå sist da? Ble da ikke en STOR pakke ut av det der... :-? Et sett med kuler til å dekorere selv bestilte jeg også: http://www.panduro.no/public/products/imag.../030270_220.jpg Fimolire har jeg også kjøpt. Skal prøve å lage "snølykter" som vises på samme siden som fimo-leira. (Men finner ikke blide av denne på nett) Ellers så er det jo bare å bestille og prøve det. Det meste er jeg veldig enkelt (tror jeg. Jeg er ikke så veldig flink selv, heller) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 Synes det er mye bra her også jeg: http://www.hobbyverkstedet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. oktober 2003 #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 digger panduro villt!!! masse kult der!! storkoser meg når jeg får de nye katalogene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2003 #5 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk takk... Gledar meg til å ta til med juleførebuingar.... Får skunde meg å bestille, så eg har ein del å sysle på med fram til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 23. oktober 2003 #6 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg er ikke dreven når det gjelder hobbyting, men har en liten drøm om å begynne med alt mulig! Nå skal jeg skaffe meg Pandurokatalogen og se å få bestilt noe! Har lyst til å lage julekort selv, støpe såper og lys, brodere og strikke og lage smykker... ja, stort sett alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 23. oktober 2003 #7 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg er skikkelig Panduro-fan og er ekspert på å handle altfor mye der. Panduro har masse flott, og spesielt mange fine "startpakker" for nybegynnere. Det kan være smart å starte med slike pakker som inneholder alt man trenger. I tillegg kan jeg tipse om noe som heter SGS. Det er en likens bedrift som Panduro, men min erfaring er at de er noe billigere. http://www.hobbyverkstedet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. oktober 2003 #8 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har også bestilt endel fra Panduro dette året, gleder meg til pakken kommer! :D Bestilte diverse kartong til julekort, materialpakke til smånisser og diverse treprodukter som skal males og dekoreres med serviett-decoupage. Takk til Tjorven og Gjest om SGS, har lett etter nettsiden deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. oktober 2003 #9 Del Skrevet 24. oktober 2003 Umulig å gå forbi Panduro uten å gå inn og kjøpe noe. Blir for det meste perle-/smykketing, men har nettopp kjøpt inn div. ting til å lage julekort. MEN jeg skal ikke påstå at det er billig der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 24. oktober 2003 #10 Del Skrevet 24. oktober 2003 Gjett hvem som skal på Panduro i dag - gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 24. oktober 2003 #11 Del Skrevet 24. oktober 2003 Umulig å gå forbi Panduro uten å gå inn og kjøpe noe. Blir for det meste perle-/smykketing' date= men har nettopp kjøpt inn div. ting til å lage julekort. MEN jeg skal ikke påstå at det er billig der!!! Panduro er kjempedyrt, men innmari kjekt fordi de alltid har det man trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 24. oktober 2003 #12 Del Skrevet 24. oktober 2003 De hadde dessverre ikke den tove-boken jeg ville ha, men jeg fikk kjøpt noen låser og metalltråd for videre strikking av armbånd. Var forørvig flink til å begrense meg, *klapper meg selv stolt på skulderen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #13 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fekk katalogen i posten i dag, og du og du kor mykje spennande det var der!! Tenkte å lage noe småtterier til jul, både til heim og gåver. Er det nokon som har erfaring med Panduro? Noe du kan anbefale til ein nybegynnar?? Mye som såh veldig avansert ut, er det det? *glede seg til jul* Har selv bestilt masse fra Panduro, elsker å lage ting! Har nettopp laget bordkort til barndåpen til barnebarnet mitt Ellers er det jo masse ideer å finne i katalogen til Panduro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 27. oktober 2003 #14 Del Skrevet 27. oktober 2003 De hadde dessverre ikke den tove-boken jeg ville ha Så tilfeldigvis nettop en bok om Toving: IDÈRIK TOVING - kanskje det er den du leiter etter? jeg har ikke prøvd toving selv - men det ser gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 28. oktober 2003 #15 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vrimmel: var noe liknende den ja, men trodde egentlig at den så annerledes ut forfra - ble usikker nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå