Gå til innhold

Totalt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente/kvinne på 20 som så gjerne skulle hatt en å være glad. Jeg har holdt på med en god del gutter/menn, men jeg har alltid trukket meg unna når jeg føler at det blir for intenst. Jeg blir redd når gutter/menn forteller meg hvor god, pen, flink ect. jeg er. Det blir overveldende og jeg blir skremt. Jeg får angst for å plutselig ikke være god nok og for at jeg ikke skal strekke til i lengden. Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid ender opp med å bryte all kontakt (sletter nr, fjerner dem fra facebook ect.), men det skjer hver gang, som en refleks og et forsvar uten forvarsel. Jeg er bare så inderlig redd for å ikke være god nok. De har alle vært gode gutter, men jeg klarer ikke å "gi helt etter"... Nå føler jeg meg bare ulykkelig frustrert og alene..

Jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette og det plager meg så intenst. Noen som kjenner seg igjen? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jentehumor

Kanskje de rett og slett ikke var den rette for deg. Du er usikker, og du vil nok finne en som endrer på alt det der. Den dagen du blir overrasket er det nok da du klarer å ta sjansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det akkurat som deg, men nå har jeg en samboer som er helt fantastisk :) Det var vanskelig å ikke stikke av i straten, men etterhvert var det naturlig. Har ikke noen andre råd enn å kaste deg ut i det når du treffer en som er verdt det. Jeg ble sammen med kjæresten min da jeg var 22, før det har jeg alltid trukket meg unna i redsel for å forplikte meg. Han her var virkelig verdt det, og det skjønte jeg, så jeg tror refleksen min hadde med at jeg ikke følte noen kjemi. Du er bare 20 år, du har masse tid på deg til å lære deg å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...