Gå til innhold

Bra tannlege i Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som kan anbefalle meg en god tannlege i Drammen. For nå må jeg til tannlegen, bare bodd her halvt år, så vet ikke hvilke tannleger her som er flink eller ikke. Jeg har tannlegeangst også, så er viktig for meg å komme til en som er flink. Gjerne dyktig med de med tannlegangst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er en flink mann i lierbyen

Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk. Havnet ved en tilfeldighet her: http://www.gulesider.no/firma/sydow-tone:z0018jnk?s=1&q=sydo&search_word=sydo

Jeg har vært bort i dårlige tannleger og kom hit da de hadde tannlegevakt en helg. Dyktige folk. Jeg har vært både hos tannlege, tannpleier og kirurg som de har på senteret. Jeg vet ikke om de er spesielt rimelige, men etter å ha vært bort i tannlege som gjorde dårlig arbeid så betaler jeg for en jeg er trygg hos og som jeg vet gjør god jobb.

Dette er et senter med flere tannleger. Hun er dyktig, men ikke veldig pratsom. Hadde tidligere mannen hennes, men han ble spesialist og tar ikke vanlige pasienter lenger. Har vært bort i en annen på senteret som var bra, men husker ikke navn.

Skrevet

Telefonnummeret er til hele tannlegesenteret. Det ligger sentralt på Strømsø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...