Trillrund Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Blir en liten endring i programmet vårt, og det betyr middag hjemme i dag og ikke i morgen... Hadde tenkt å legge kamskjell til tining i kjøleskapet i ettermiddag (for bruk i morgen), men tiner de til å bruke i dag hvis jeg legger dem til tining nå?
Gjest Glad i reiser Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Det skal gå bra Legg de utover på papir eller tallerken så tiner de enda raskere.
Trillrund Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2011 Det skal gå bra Legg de utover på papir eller tallerken så tiner de enda raskere. .... løper ut på kjøkkenet nå....
Gjest Glad i reiser Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 .... løper ut på kjøkkenet nå.... Det har hvertfall fungert for meg
Trillrund Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2011 Når jeg tiner over natten, bruker jeg å bytte matpapir og tørkepapiret under om morgenen. Da blir kamskjellene fine og faste. Blir spennende å se om det går like bra med kort tinetid også. Kamskjellene ligger iallefall til tining nå, og vi spiser vel ikke for i 19 tia. Regner med å tempere dem litt før selve stekingen. mmmmmmm kjenner jeg gleder meg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå