Gå til innhold

Hvilken Wii bør jeg velge? Har Balance Board noe for seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i grunn bestemt meg får å gå til innkjøp av en Nintendo Wii, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge...

Jeg elsker de gamle Mario-spillene og landet i første omgang på den røde jubileumsutgaven som kommer med et Mario-spill, Donkey Kong og Wii Sports inkludert i prisen og koster i underkant av 2000 kr.

I går var jeg en tur på Spaceworld og der hadde de kampanje på en pakke med sort Wii, som inkluderte Wii Sports, Wii Fit Plus og et Balance Board til ca 2400 kr.

Ettersom jeg har tenkt på å kjøpe Wii Fit Plut og Balance Board etterhvert slo det meg at det kanskje er en bedre deal - den pakka pleier jo å ligge på rundt 500 kr. Samtidig tenker jeg at om jeg skal kjøpe det Mario-spillet som jeg virkelig har lyst på koster det vel ca. 400 kr, så så mye sparer jeg ikke... Får man noen treningseffekt av disse Wii spillene? Har liksom Balance Board noe for seg?

Litt tåpelig føler jeg meg, for jeg har veeeeeeeldig lyst på den røde, synes bare fargen er vannvittig kul, samtidig sier liksom fornuften meg at det er mye penere i stua med en sort - og det sorte Balance Boardet får man kun i denne pakka, det selges ikke separat. Sånn sett er kanskje den sorte et mer fornuftig valg.. Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg har tenkt på å kjøpe Wii Fit Plut og Balance Board etterhvert slo det meg at det kanskje er en bedre deal - den pakka pleier jo å ligge på rundt 500 kr.

Skulle være 900 kr - sorry!

TS

Skrevet

Jeg elsker mario, men bruker balansebrettet mer! Synes det er et veldig artig opplegg. Jeg ville ha den røde på grunn av fargen, men fikk en sort. Passer perfekt med alt det andre sorte men vil ennå ha den røde.. :-P

Balansebrettet får du forøvrig separat om du ønsker det i senere anledning, men mulig det er vanskelig å få tak i. Men igjen, det har lite å si. Brettet vil du ikke ha fremme til enhver tid uansett. Vi har det hvite selv.

Skrevet

Jeg har også Balance Board, men da med Wii Fit - ikke Wii Fit Plus, så det kan jeg ikke si noe om. Men jeg ble relativt fort lei min versjon iallfall, selv om det var utrolig artig til å begynne med!

Skrevet

Jeg hadde helt klart valgt den røde :) Både det mario-spillet og Donkeykong er utrolig bra spill. Balasebrettet er gøy det, men det krever endel plass rundt når du skal bruke det. :)

Skrevet

Takk for svar! Tenkte ikke på det med plass (selv om det kanskje sier seg selv...) og siden stuen mine er liten har jeg ikke plass tror jeg. Litt kjipt å sparke borti salongbordet hver gang man løfter beinet liksom..... Da satser jeg på den røde:-)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...