Gå til innhold

Er dette for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 bukser

5 bh

ca 20 truser

ca 15 par sokker

8 singletter

8 gensere

4 cardigan

Og ett par ensafarga topper..

Dette er det jeg bruker som ligger i kleskommoden min.

Er dette for lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på hvor mye du føler du trenger. Er ikke noe fasit svar på det. Noen liker å ha masse klær så de kan variere mens andre liker å ha få så de slipper alt stresse med mye klær.

Skrevet

Det kommer helt ann på hvor mye du føler du trenger. Er ikke noe fasit svar på det. Noen liker å ha masse klær så de kan variere mens andre liker å ha få så de slipper alt stresse med mye klær.

Da omformulerer jeg spm,synes DU det er for lite klær?

Skrevet

Det er ikke lite, om du ikke har behov for mer. Jeg har veldig mye mer klær, men det er pga da slipper jeg å vaske så ofte, og da fyller jeg opp vaskemaskinen helt. Siden jeg bor på studenthybel og det er ganske dyrt å vaske klær her, så fåretrekker jeg å fylle maskina helt full, så derfor har jeg handla inn en del klær. Enkle t-skjorter, lange singletter og cardigans har jeg mye av feks.

Skrevet

Jeg synes ikke det er mye klær, har mer jeg. Men det er ikke for lite du har heller.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg syns ikke det er for lite.

Har vel ca 10 truser, 3 bh`er, 2 gensere, 10 singlets, 2 bukser som blir brukt til vanlig (har noen kosebukser som kun blir brukt innendørs) og kanskje 5 par sokker og 1 par raggsokker.

Gjest Spinell
Skrevet

Hvis du trives med disse klærne, og ikke går tom før du vasker klær, så er det jo nok for deg.

Hadde det vært mitt klesskap ville jeg i tillegg hatt 3-4 skjørt, 4-5 bluser/skjorter, noen t-skjorter og et par blazere.

Skrevet

Jeg hadde synes det var for lite fordi jeg nesten alltid bruker to singletter på en gang. Jeg hadde vel også foretrukket å ha en-to bukser til. Kommer "penklær" i tillegg?

Jeg vasker ikke klær så ofte så da er det kjekt å ha en del slik at det er mulig å vaske etter farge og "stofftype" (altså vaske ull for seg selv osv.) og ikke bare ha et par klær i maskinen på en gang.

Skrevet

Jeg har mer klær, men jeg vet med meg selv at jeg har mye mer klær enn nødvendig. Så nei, jeg synes ikke dette er lite klær, det er en ganske fin mengde.

Skrevet

Jeg synes det er veldig lite. Men om du er fornøyd med det, er det vel ikke noe i veien? :)

Jeg har grovt regnet 20 jeans/bukser, 20 singletter, 40 topper/longsleeves, 30 kjoler, 120 par sko osv..

Skrevet

Synes det høres helt passe ut :) Selv skal jeg rydde i klesskapet mitt i morgen, hive ut masse som jeg aldri bruker. Liker heller å ha litt mindre klær, som jeg faktisk bruker, så har jeg full oversikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...