AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Er det bare jeg som har trøbbel med shoppingen for tiden? Er jo bare stygge og kjedelige klær jo!!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Får shoppe online då Synes de har mye finere klæ på nette enn i vanlig klesbutikker Eneste ulempen er at man ikke alltid passer det man bestiller.
Ember Skrevet 22. januar 2011 #7 Skrevet 22. januar 2011 Kommer litt an på flaksen og hvilken butikk man besøker, men ja det finnes mye rart der ute Pleier å gå etter basisplagg på salg jeg, og så kanskje ett eller to litt mer fænsy plagg.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Helt enig, men Lindex har fått inn mye fint nå
Wonders Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 trodde egentlig det bare var meg som hadde fått litt nok av merkelige snitt, snåle plassseringer av knapper og glidelåser... Er det en hooligen-trend jeg ikke forstår? Jeg er 30 å handler ikke på bik bok mere, men jammen meg har Zara, H&M, Cubus, Lene V, B young osv tryna skikkelig fra i fjor høst til nå... Merker som ICHI, Sorbet, Culture, Pulz, Sisters Point, Intex, So nice og Maya scarfs. Fransa, Dranella, Saint Tropez, Vernissage, Sage, xx by Mexx, Marc Lauge Jeans, Alexander, Søs Jensen, Vila, Northland, Rinascimento/Teddy, Jus d’Orange... Håper våren blir vakkrere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå