Dice Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Hei! Er det noen som kan fortelle meg hvilket sølv som ruster og ikke? Har funnet noen smykker på ebay som jeg kunne tenkt meg, men vil ikke kjøpe de hvis de bare ruster etter hvert som mange h&m-smykker o.l. Hva skal jeg se etter hvis jeg vil ha et sølv-smykke som holder? Mulig dette er noe alle burde vite, men
Safira Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hei! Er det noen som kan fortelle meg hvilket sølv som ruster og ikke? Har funnet noen smykker på ebay som jeg kunne tenkt meg, men vil ikke kjøpe de hvis de bare ruster etter hvert som mange h&m-smykker o.l. Hva skal jeg se etter hvis jeg vil ha et sølv-smykke som holder? Mulig dette er noe alle burde vite, men Sølv ruster vel ikke, det kan bli svart/brunt (anløpt) men da er det vel bare å pusse det. """sølv""" fra H&M er ikke ekte sølv så det kan jo bli slitt og se stygt ut etterhvert. Det du skal se etter er altså om det er ekte sølv eller om det har ekte sølvemalje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå