AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Kan noen vennligst forklare meg den filmen? Tror egentlig jeg skjønte den, men da var den bare dritdårlig. Så det kan jo ikke være det, ettersom alle sier den er så bra
Gjest Fikira Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Er fullt mulig å syns en film er dårlig selv om andre syns den er bra. Selv skjønner jeg ikke hvorfor LOTR og 2001:A space oddesey skal være så fantastisk. Joda, begge har helt fantastiske spesialeffekter "for sin tid". Men utover det...bare mig. Endret 22. januar 2011 av Fikira
madison rose Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 jeg har ikke lest denne forklaringen nylig men går utifra at den er korrekt: http://www.themoviegoer.com/donnie_darko.htm vet om en del folk som likte Donnie Darko bedre da de ikke skjønte den, selv synes jeg den er kjempebra uansett!
Neala Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 vet om en del folk som likte Donnie Darko bedre da de ikke skjønte den, selv synes jeg den er kjempebra uansett! Ja, akkurat! Noen filmer er faktisk bedre når man ikke helt har taket på de 100%! Jeg oppfatter Donnie Darko som en film man skal tenke på i ettertid, og som det ikke er noe fasitsvar på hvordan den skal tolkes. Og så tror jeg det er en sånn film som man enten liker eller ikke, og som ikke har noen mellomting. Det er ihvertfall det jeg har oppfattet ut fra min omgangskrets
Ego Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg elsker filmen!! Uansett hvor mange ganger jeg ser den blir jeg fullstendig sugd inn i historien - føler nærmest at jeg ser den gjennom Donnie's øyne. Synd at oppfølgeren var elendig...
Rights Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Elsker filmen.. Mye god musikk i den er det også. Synes faktisk den blir bedre for hver gang jeg ser den. En av få filmer jeg gidder å se flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå