Bø Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Huff. Jeg er patetisk om dagen altså. Hva i alle dager mener en mann når han sier at han ikke vet hva han vil? (Altså i forhold til meg.) Vet man ikke sånt instinktivt? Er ikke "jeg vet ikke" en annen måte å si "jeg vil ikke". Jeg har vridd og vrengt hjernen min, og har med hånden på hjertet aldri vært i tvil om jeg skulle gå inn i forhold som jeg har hatt tidligere. (Men nå har jeg blitt litt eldre, og sitter i en litt anderledes situasjon da... Har flere å ta hensyn til.) Jeg er ikke 100% sikker på at han er "den rette" heller, men jeg vet ihvertfall at jeg har lyst til å finne ut av det. Jeg har lyst til å "gå i den retningen" hvis dere forstår hva jeg mener. Alle mine mannlige venner påstår at, så lenge en mann får sex uten forpliktelser, så forblir det sånn... Arg. Har dere tips? Er det noen som har vært usikker i innledningsfasen til et forhold, men som har endt opp i et godt forhold? Er det i det hele tatt noen som har erfaring med at "jeg vet ikke" kan bli "jeg vil"? (Er livredd for å få 30 dette-går-i-dass-svar. Men kom med meningene deres!)
Quinden Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Etter min mening er et sånt utsagn at han er usikker på forholdet og ikke vet om han vil fortsette, rett og slett en måte for å unngå å si "jeg vil ikke mer", men kan hende jeg tar feil her?? Har selv fått den for mange år siden og da betydde definitivt det at han ikke ville mer, men jeg har nå funnet en som vet hva han vil og vi har vært gift i mange år
Bø Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2003 (Har bare kjent han noen uker. Og han vil være sammen med meg så mye som mulig.)
helenaa Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg tror MANGE forhold begynner med at den ene eller begge ikke er supersikre på om de har funnet "den rette". Følelsene påvirkes jo av så mye, at det slett ikke er lett å være skråsikker. Det kan jo hende at han er ærlig når han sier at han er i tvil. Det må jo være lov å bruke litt tid på dette, både for kvinner og for menn. Jeg frykter at vi har sett for mange filmer med fullstendig hengivenhet og overbevisning fra første stund at vi tror det er sånn det må være. Jeg synes du skal gi dere begge litt tid. Det høres ut som dere trenger det.
Gyldenløwe Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Hmm, tricky greie. Jeg har aldri sagt akkurat de ordene der, da jeg stort sett har visst hva jeg ville. Men jeg ser ikke bort ifra at jeg kunne komme i en situasjon hvor jeg faktisk ikke vet, og det betyr akkurat det, ikke at jeg egentlig ikke vil. Kanskje mer og mer sannsynlig jo eldre jeg blir, og ikke bare hopper inn i ting, men tenker meg litt om først. Jeg har da kompiser som har nølt leeenge, men endt opp i gode forhold med den .. benølte Og omvendt. Dessverre så hender det at "jeg vet ikke hva jeg vil" betyr "jeg vil egentlig ikke være sammen med deg, men sexen er god, så ...". Ikke ta det for gitt at han vet noe han ikke tør innrømme! Det er meget mulig at han bare er usikker. Det er lov det, når man har vært med en stund og fått seg noen på trynet. Lykke til! :trøste:
Gyldenløwe Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 Ok, noen uker? Slapp av og gi ham litt mer tid. Gi deg selv litt mer tid, og. Absolutt ikke uvanlig at det tar mer enn noen uker før han "vet". Bli bedre kjent!
Bø Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2003 Og angående sex. Han vet at vi kommer til å fortsette å ha sex, selv om han skulle finne ut at det ikke blir "noe mer".
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Vil og vil er nå en ting, hva man ønsker å prøve på er noe ganske annet. Har du spurt om han ønsker å prøve??? Det er kanskje litt lettere å svare på....
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #10 Skrevet 23. oktober 2003 Selvfølgelig, dine mannlige venner har helt rett. Du er nok ikke drømmekvinnen hans. Du har gjort deg altfor tilgjengelig til det, spesielt på sex.... De fleste yngre kvinner går i denne fellen.......gang på gang. Synd, men sant. Bedre lykke neste gang. Han vil tydeligvis ikke gå videre med deg. Etter hans eget utsagn.
krissi2 Skrevet 24. oktober 2003 #11 Skrevet 24. oktober 2003 Da jeg brukte den setningen sist, betydde det egentlig ( jeg vil ikke). Hadde ikke kommet over eksen men ville si dette på en annen måte. Ville såre han minst mulig ved å si at jeg er forvirret og vet ikke hva jeg vil. Det betyr ikke at han sier det samme men så lenge han får nyte ungkarslivet samtidig som han har deg for sikker sex, tviler jeg på at det blir noe mer. Du vil være bundet følelsesmessig og ikke la andre slippe til. Da mener jeg å bli kjennt med andre. Er du uheldig, blir han forelsket i en annen og dropper deg. Vet ikke hvor forelsket eller glad du er i han men forestill deg han sammen med en annen og dersom det er vondt, kom deg ut av dette så fort som mulig. Om han vil ha deg, finner du ikke ut før du slutter å gi han i pose og sekk.
Sandman Skrevet 24. oktober 2003 #12 Skrevet 24. oktober 2003 ...for hvilken mann er du "kvinnen i hans liv", da? ...for det virker ikke som det er den du nå er sammen med...? :D
Bø Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2003 For det første: jeg er ikke en "yngre kvinne". Vi er sammen hele tiden, når ingen av oss er på jobb. Dvs. vi gjør mye mer enn å knulle.
Gjest lurven Skrevet 24. oktober 2003 #14 Skrevet 24. oktober 2003 hvis han sier: jeg vet ikke hva jeg vil så betyr det vel nettopp det.. trenger ikke å ligge en dypere mening bak det
Bambi Skrevet 24. oktober 2003 #15 Skrevet 24. oktober 2003 Det er vel egentlig ingen andre enn han som kan svare på hva han "egentlig vil". Siden dere gjør mange andre ting sammen i tillegg til å ha sex, er det vel ingen tvil om at han liker deg, men spørsmålet er vel heller om han liker deg GODT NOK? Jeg har vært i forhold der jeg har gjort alt for at han skulle synes jeg er "den rette", men det er ingen som kan BLI det uten videre. En av mine venninner ga meg et "bølle-kurs" (les: tenk mer på deg selv!). Det hele greia endte opp med, var at jeg kuttet ut hele typen, selv så opphengt i ham som jeg var. Jeg hadde det jævlig ganske lenge, men nektet meg selv å være "grei nok". Jeg ville - fordi jeg synes jeg fortjener det - være den han ville ha - uansett! Ikke gå på akkord meg deg selv. Uansett hvor mye du føler for ham, så er ikke det en grunn til å la ham tråkke på deg. For det er faktisk det han gjør, ved å ikke ville involvere seg i deg 100%. Du legger hele deg i dette, han avventer og "kjenner etter" om det er greit. Been there - done that... Bambi
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #16 Skrevet 25. oktober 2003 Du er IKKE kvinnen i hans liv, så HVEM er det egentlig? Spør han da vel! Eller skaff deg selvtillit slik at du endelig FATTER at du faktisk fortjener bedre enn dette.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå