Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte at jeg skulle lage meg ei egen nettside for å poste tekst, bilder og sånn. men hvor kan jeg gjøre det? ønsker ikke blogg. ønsker noe ala tumblr men jeg har ikke iphone og ønsker ikke poste fra mobilen men fra dataen. noen idèer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte at jeg skulle lage meg ei egen nettside for å poste tekst, bilder og sånn. men hvor kan jeg gjøre det? ønsker ikke blogg. ønsker noe ala tumblr men jeg har ikke iphone og ønsker ikke poste fra mobilen men fra dataen. noen idèer?

Du kan da bruke tumbr uten iphone/mobil! Eller var det noe her jeg misforstod? :)

Skrevet

Sjekk weebly.com og wix.com :)

Skrevet

Webs.com, ferdiglaget mal eller lag alt selv.

Skrevet

Kan anbefalle one.com for dette, koster 220 kr i året, og du kan installere et ferdig system som Wordpress. (google det).

Skrevet

Enig med personen over meg, jeg bruker one.com og er veldig fornøyd med det. Billig, og god service.

Gjest Thefainter
Skrevet

Kan anbefalle one.com for dette, koster 220 kr i året, og du kan installere et ferdig system som Wordpress. (google det).

Enig i dette!

Ellers så kan jeg anbefale Joomla som et alternativ til Wordpress :)

Skrevet

Enig med personen over meg, jeg bruker one.com og er veldig fornøyd med det. Billig, og god service.

Må bare si at servicen kan jeg gå med på til en viss grad. Om man faktisk leser igjennom brukeravtalen har du ubegrenset båndbredde til en viss grad - dvs så lenge den ikke går utover noen andre.

One sine servere er noe kalt Shared Hosting, altså at mange domener (heretter kalt nettsider) ligger på en server. Når da en server får forespørsler fra alle disse nettsidene er det begrenset hva den kan takle når det er mange tusen nettsider på en server.

Det er også maks 20 tilkobler til databasen på gangen, noe som blir et problem om du har tenkt å ha litt trafikk. Husker at jeg ble utestengt fra databasen i et par timer om dagen fordi jeg hadde for høy trafikk.

Du kan heller ikke endre konfigurasjonsfila som virkelig er greit å endre om du programmerer (noe jeg ikke regner med at du gjør)

Kan lett anbefalle host1.no og proisp.no forran one.com, men er ikke sikker på hvorvidt jeg ville gjort det for en som ikke vet hva HTML og CSS er.

Skrevet

wordpress.com är jättebra!

Skrevet

Annars kan du ju skaffa eget webhotell på web10 och liknande.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...