Gå til innhold

lurer på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

om sommeren har jeg sett jenter med hår som ser ut som om jenta nettopp har kommet ut fra dusjen(nesten). Betyr dette at de har sprayet håret?? ikke det at jeg ikke liker det, snarere tvert imot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jenta nettopp kom fra dusjen (nesten) ?

Skrevet

Eller skulle ha tatt en hårvask???

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jenta nettopp kom fra dusjen (nesten) ?

tror ikke du forsto spørsmålet...

Skrevet

tror ikke du forsto spørsmålet...

Hvis det ser ut som om jenta nettopp kom fra dusjen, så er det jo en mulighet for at det var faktisk nettopp det hun gjorde? Eller?

Hvis ikke, kanskje hun hadde tatt i hårskum/gel mens håret var vått? Da vil de bli seendes vått (nesten)...

Skrevet

Hvis det ser ut som om jenta nettopp kom fra dusjen, så er det jo en mulighet for at det var faktisk nettopp det hun gjorde? Eller?

Hvis ikke, kanskje hun hadde tatt i hårskum/gel mens håret var vått? Da vil de bli seendes vått (nesten)...

ok, greit. trodde du var spydig.

er ikke helt sikker på hvordan det ser ut hvis jenta har sprayet håret egentlig...men jeg fikk forsåvidt svar på det jeg lurte på.

Skrevet

ok, greit. trodde du var spydig.

er ikke helt sikker på hvordan det ser ut hvis jenta har sprayet håret egentlig...men jeg fikk forsåvidt svar på det jeg lurte på.

Var ikke meningen å virke spydig ;) Tror ikke hårspray gir effekt av "vått hår" med mindre man sprayer mens håret faktisk er vått :) Men men, godt du følte du fikk svar da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...