Gå til innhold

Elizabeth Arden Pure Finish Mineral Powder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke og bestemte meg for å prøve elisabeth Arden Pure Finish Mineral powder, men hun som har den i klassen min sa det hørte en "børste" til, sånn du tar på pudderet med. Vet dere hva denne soesielle "børsten" heter? som er spesielt laget for dette pudderet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en kost som hører sammen med den, men du må kjøpe den utenom. Jeg kjøpte kun kosten, fordi den er helt fantastisk myk og irriterer ikke huden. Kosten koster ca. 185,- og da får du med en liten en som er like god.

Skrevet

Det er en kost som hører sammen med den, men du må kjøpe den utenom. Jeg kjøpte kun kosten, fordi den er helt fantastisk myk og irriterer ikke huden. Kosten koster ca. 185,- og da får du med en liten en som er like god.

Vet du hva kosten heter? for der jeg kjøpte pudderet så viste de ikke hva jeg mente..

Skrevet

Vet du hva kosten heter? for der jeg kjøpte pudderet så viste de ikke hva jeg mente..

Det var merkelig. Kosten hører jo til den foundationen. Men den heter "Elizabeth Arden Mineral Makeup Face Powder Brush" (for å være helt nøyaktig)! :)

Skrevet

den ser bra ut men jeg har hørt at den til elisabeth arden er spesielt bra, hvorfor aner jeg ikke :P

Sikkert fordi den er helt fantasisk myk! :jepp: Itillegg er den tett så du får et veldig fint resultat med den. Kjempe kvalitet, den varer og varer- selv etter mangen gangers vask. Ikke antydninger til slitasje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...