AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er i skikkelig humør for romantiske filmer for tida. Jeg er vel mest fan av romantiske komedier, men er også åpen for andre romantiske filmer så lenge død og tragedier ikke er involvert, og heller ikke action i form av skytescener og biljakter. Jeg kan godt gråte en skvett fordi jeg blir rørt, men har ikke lyst å gråte triste tårer. (Tristhet finner jeg nok av i det virkelige liv, når jeg ser film vil jeg drømme meg bort i en verden der alt ender godt til slutt) Jeg elsker søte filmer som The Holiday, Love Actually, You got mail, Music & Lyrics og Notting Hill. Den type filmer. Pluss noen eldre som Sleepless in Seattle, Da Han møtte Henne og Pretty Woman. Men så klarer jeg ikke å komme på flere. Kunne godt tenkt meg å se noe jeg ikke har sett før. Gjerne filmer der man får en skikkelig "go'følelse" for hovedrollene og smiler lykkelig sammen med dem når filmen er over. Hjelp?
Betty2 Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 p.s i love you. trist begynnelse. men en fantastisk film. how to get dumpt in 10 days. enchanted. sex and the city 1&2 pluss flere jeg ikke kommer på i farten.
Blondie<3 Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 The Notebook er den mest romantiske filmen jeg har sett! Annbefaler den virkelig.
Blondie<3 Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Den har trist slutt,så er vell ikke helt det du var ute etter. Så da vil jeg annbefale Bridget Jones dagbok og Bridget Jones på randen.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Along came Polly No reservations 50 first dates Cocktail Ghost Because I said so It's complicated 27 dresses Must love dogs En ekte mann The wedding date Elizabethtown The perfect man Honey Dirty dancing 1 + 2 selvfølgelig Valentine's day The ugly truth Bruder i krig Love happens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå