AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Er det noen her som vet hvordan man kan finne hudtypen sin uten å gå til hudpleier?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Lese og studere! HC har laget en oversikt for eksempel. http://www.hildechristina.com/guide-hva-slags-hudtype-har-du .
Jade Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Det er mange hudpleiere som gir gratis hudanalyse, hvis det er pengene det går på. Er ikke så lett å finne hudtypen sin uansett hvor "gode" guider folk skriver.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tror jeg har fet hud. Jeg skal til hudpleier for å få brukt opp et gavekort jeg har. Kan jeg da spørre om hudanalyse?
Yasi Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tror jeg har fet hud. Jeg skal til hudpleier for å få brukt opp et gavekort jeg har. Kan jeg da spørre om hudanalyse? Ja, det kan du fint spørre om Det er mye enklere for deg å gå "frem" etter at du har fått definert hudtypen din.. Det er mange hudpleiesalonger som utfører en hudanalyse gratis også, så det er ikke sikkert at du må betale for det..
Jade Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Alle hudpleier gjør hudanalyser, men ikke alle gjør det gratis. Jeg ville ikke gjort det hos noen som tok penger for det når andre gjør det gratis. Så jeg ville spurt på forhånd, og også nevnt at du skulle bruke et gavekort der.
ondebanan Skrevet 22. januar 2011 #7 Skrevet 22. januar 2011 Uren hud/kombinasjonshud: Har du kviser? Isåfall hvor? Over alt eller bare hake/panne? Blir du blank? Tørr hud: Er du tørr? Over alt? Isåfall hvor? Sensitiv hud: Reagerer du lett på produkter? Er du rød? Har du f.eks. tørre kinn og kviser er det ofte kombinert fuktfattig hud. Det er det veldig mange som har.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #8 Skrevet 22. januar 2011 Uren hud/kombinasjonshud: Har du kviser? Isåfall hvor? Over alt eller bare hake/panne? Blir du blank? Tørr hud: Er du tørr? Over alt? Isåfall hvor? Sensitiv hud: Reagerer du lett på produkter? Er du rød? Har du f.eks. tørre kinn og kviser er det ofte kombinert fuktfattig hud. Det er det veldig mange som har. Hei ts her,takk for svar . Jeg har kviser på kinn og rundt leppene. Jeg hadde hatt enda mer hvis jeg ikke brukte p pillen diane. I ungdomstiden slet jeg med kviser da også mest på kinn. Jeg er 27 år gammel nå og bruker diane. Jeg blir fort blank i huden og har store porer. Hva slags hud tror du jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå