Gå til innhold

Er det lov og jobbe når man er syk? Jeg jobber med mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er syk og jeg må på jobb i morgen pga det ikke er nok foik til og jobbe. Jeg jobber 8 timer alene (heledagen) på Subway i oslo og det føler jeg er litt ekkelt. Jeg må servere og lage mat foran kundene mens nesa mi renner. Er det ikke noe lov mot dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, du har både egenmelding og sykemelding. Så lenge du snufser litt så er det greit med normalt god hygiene.

Uansett så er det ikke akkurat noe smart å identifisere deg på denne måten. Om jeg hadde vært sjefen din så hadde jeg ikke vært glad om jeg leste dette for å si det slik...

Gjest Consensio
Skrevet

Det er vel ikke så mange subway`s i Oslo? Du skal jobbe der i 8 timer alene.

Rimelig enkelt å finne ut hvem du er. Og jeg tenker ikke bare på om sjefen din leser dette...

Skrevet

vel, du har både egenmelding og sykemelding. Så lenge du snufser litt så er det greit med normalt god hygiene.

Uansett så er det ikke akkurat noe smart å identifisere deg på denne måten. Om jeg hadde vært sjefen din så hadde jeg ikke vært glad om jeg leste dette for å si det slik...

Tror sjefen har større problemer, når han/hun har så lite ansatte at syke folk tvinges på jobb

• Liker 2
Skrevet

Og ikke nevn alt drittet som ligger i kroker overalt der fra før. Jeg syns det er ufyselig og jobbe der. er nok ikke der alt for lenge for og si det sånn ^^

Skrevet

Jeg synes generelt det er ugreit å gå på jobb når man er syk og smittsom, ettersom man kan smitte kolleger. Men å stå og snufse over maten synes jeg er fullstendig uakseptabelt.

• Liker 3
Skrevet

Dette høres mest av alt ut som en tråd hvor hensikten er å henge ut Subways...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...