MiamiNice Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i settehylle? Det er en slik hylle med mange små rom i, i forskjellige størrelser. De var vanlige før i tida, men har kun sett bilde av dem i interiørblader. Klarer rett og slett ikke å finne, verken på nett eller i butikker. Noen som vet? Sikkert ikke så vanskelig å lage dem, men nå er samboer opptatt i måneder fremover med flytting av vegger, tapetsering o.l vil ikke sinke han med det.
Gjest Consensio Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Har du prøvd ebay, finn.no, blocket.se og slike steder da? Burde jo finnes noe slikt der. Eventuelt om du har en bruktbutikk i nærheten
Kirby Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Så det på Søstrene Grene for noen uker tilbake!
MiamiNice Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2011 Takk for svar. Fant en hel haug på finn. Søstrene Grene finnes ikke her hvor jeg bor. Uansett, min snille samboer forlanger at han skal snekre til meg så får jeg dem akkurat som jeg vil ha dem. (skal ha til alle 3 ungene. Så dette blir morro, men først oppussing ;-)
Persille Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Hvis du er ute etter en settekasse med et litt shabby look, ville jeg annbefalt deg å ta turen innom en antikvitetsbutikk Der har de mye av det mer rustikke preget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå