AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Dette er altså et trenings- og kostholdsopplegg for jenter.. Jeg blir så frista til å kjøpe det, har lest om dette litt her og der, men lurer på om man kan trene etter det hjemme uten noen spesielle treningsaparater? Jeg er ei jente som veier 49 kg, og er 162 høy så det sier seg selv, jeg er veldig tynn. Har i det siste endra på kostholde mitt. Begynt å spise flere måltider og spiser MYE mer en før. Føler at magen er helt oppblåst, men dette vil vel gå bort etter jeg begynner med styrketrening.. hehe jeg håper virkelig noen har noe erfaringer rundt dette treningsopplegget ?
Audrina Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Ingen erfaring, nei. Ikke hørt om det heller, for den saks skyld. Bare håper du har som formål å gå opp i vekt eller holde deg stabil, ikke ned....
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Ingen erfaring, nei. Ikke hørt om det heller, for den saks skyld. Bare håper du har som formål å gå opp i vekt eller holde deg stabil, ikke ned.... Her et i hvertfall nettsiden http://bootybuilding.no/. og selfølgelig, målet mitt er å gå opp i vekt, bygge masse muskleeer spesielt bena. hehe
Sekretæren Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har erfaring med Sandviks programmer, og kan anbefale på det varmeste. Gjør du det som står i programmet til punkt og prikke, får du resultater. Diettene har jeg ikke prøvd, men leser at flere og flere er fornøyde Følg litt med på bloggene til de som allerede prøver, se også på forumet til Sandvik og Silje Mariela, der er det flere utøvere som logger treningen sin
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Jeg hadde nok heller brukt pengene med personlig trener. Føler den siden er for mye salgstriks og latterlig dyr. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå