Gå til innhold

Ny telefon med trykkskjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny mobil, den jeg kjøpte for 3 år siden begynner å ta kvelden. Ønsker meg en trykkskjerm mobil, men har ikke all verdens å legge i på nåværende tidspunkt. Noen som har anbefalinger på slike telefoner til under 1500?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs om du vil ha med eller uten abbenoment.

vet HTC disere ikke er så gale i innkjøps pris. telekiosken har den til 999kr også betale du 249 i mnd i nedbetaling i 1 år pluss det abbenomentet du velger.

søk på nette hos div forhandlere og se hva den totale mnd/års prisen kommer på.

Skrevet

spørs om du vil ha med eller uten abbenoment.

vet HTC disere ikke er så gale i innkjøps pris. telekiosken har den til 999kr også betale du 249 i mnd i nedbetaling i 1 år pluss det abbenomentet du velger.

søk på nette hos div forhandlere og se hva den totale mnd/års prisen kommer på.

Vil så klart ha uten abb.

Skrevet

Lefdal selger en hu-og-hei-telefon til 1849 kr, jeg tror det blir vanskelig å komme noe særlig lavere.

Skrevet

Har akkurat kjøpt LG optimus one og er kjempefornøyd :)

Denne koster ca 1800,-

Skrevet

Tråden er ryddet for salgsannonse.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Gå på facebooksiden til Tele2 Norge og velg "liker"

Klikk då på fanen til høyre hvor det står "ukens Mobil"

Der går du Samsung galaxy for kr 1 og bare 139 i mnd (totalt ca 1600kr for hele bindingsåret)

Det er dritbillig rett og slett.

Skrevet

oki, vel 1500 for en touch telefon, det kan bli en utfordring. da må du mest sannsynlig bestille over nettet.

ligger ved en link til kelkoo sin mobil side.

http://www.kelkoo.no/c-100020213-mobil-uten-abonnement.html?priceMin=1&priceMax=1500

Evt kan du jo søke på finn.no etter brukte/ubrukt. det finnes noen gode kjøp der innimellom.

Alt det der er ting jeg har klart å gjøre på egen hånd uten å spørre på kg ;) Men takk for tips fra dere andre, skal sjekke dem ut. Har hørt mye bra om LG Optimus blant venner, så absolutt et alternativ.

Skrevet

Trenger en ny mobil, den jeg kjøpte for 3 år siden begynner å ta kvelden. Ønsker meg en trykkskjerm mobil, men har ikke all verdens å legge i på nåværende tidspunkt. Noen som har anbefalinger på slike telefoner til under 1500?

Hvis du har telenor så har jeg en Sony Ericsson Xperia X8 som er like god som ny. Den er kun brukt en måned uten en eneste ripe. Telefonen fungerer kjempe bra! Du har kanskje kjøpt deg en ny mobil nå, men jeg kan jo spørre deg :)

Jeg skal ha ca 1300 kr for den (det den ligger til på finn.no: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26304525 )

Jeg har gått over til et annet abonnement derfor jeg må selge den.

Mvh Tonje! Takker veldig for et svar. Send gjerne en melding på tlf hvis du er interessert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...