Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Er det noen som vet av plasser på nett hvor en kan finne konkret informasjon om egenandelssatser og/eller hvor mye en får refundert ved behandlig hos kiropraktor med henvisning fra egen lege? Eller er det noen som vet? Kan slik behandlig førers på egenandelskortet? Skal egentlig vite dette, men nå er jeg helt på bærtur... :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Kiropraktor dekkes ikke gjennom egenandelskortet. Det er behandling som må betale fullt og helt av brukeren.
Væren Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Var til kiropraktor med en av guttene mine nettopp. Det kostet kr. 390,- for første konsultasjon, og 240 kroner for de påfølgende behandlingene. Da jeg selv var til kiropraktor for 11 år siden pga vond rygg, mener jeg at jeg hadde henvisning og fikk refundert deler av beløpet. Mulig jeg husker feil? Men mht. sønnen vår, så bestilte vi time direkte, og betalte alt selv.
14062003 Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Du får refundert deler av beløpet om du har henvisning fra lege. Jeg fikk dette - og sparte hele 20kr pr. besøk! "Man blir rik av sånt" - NOT!
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Du får refundert deler av beløpet om du har henvisning fra lege. Jeg fikk dette - og sparte hele 20kr pr. besøk! wow, hele 20 kroner!! :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå