Sushi Skrevet 21. januar 2011 #1 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har alltid hørt at kroppen "holder" på håret når man er gravid, altså at man ikke lenger mister hår. Etter fødselen faller så alt håret man skulle mistet av, og man ender opp med antennehår... Men jeg mister akkurat like mye hår som før, om ikke mer! Jeg er jo straks halvveis i svangerskapet, er det senere man slutter å miste hår? Kommer jeg fortsatt til å miste mye hår etter fødselen? Er litt redd for å miste dobbelt så mye, selv om jeg har nok å ta av... Hvordan er det for dere andre, mister dere hår eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma2010 Skrevet 21. januar 2011 #2 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har alltid hørt at kroppen "holder" på håret når man er gravid, altså at man ikke lenger mister hår. Etter fødselen faller så alt håret man skulle mistet av, og man ender opp med antennehår... Men jeg mister akkurat like mye hår som før, om ikke mer! Jeg er jo straks halvveis i svangerskapet, er det senere man slutter å miste hår? Kommer jeg fortsatt til å miste mye hår etter fødselen? Er litt redd for å miste dobbelt så mye, selv om jeg har nok å ta av... Hvordan er det for dere andre, mister dere hår eller ikke? Jeg mistet ikke hår under graviditeten nei, bare som vanlig.. Men fra Ca 1-2 mnd etter fødsel begynnte håret å falle av. Ikke akkurat lite heller. Men det går ikke ann å se det på håret, det er bare velg ekkelt å føle at man snart ikke har mer hår igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. januar 2011 #3 Del Skrevet 21. januar 2011 mistet veldig mye fram til uke 15-20 ca(husker ikke nøyaktig),etter det har jeg mistet lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 21. januar 2011 #4 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg mistet ikke hår under graviditeten nei, bare som vanlig.. Men fra Ca 1-2 mnd etter fødsel begynnte håret å falle av. Ikke akkurat lite heller. Men det går ikke ann å se det på håret, det er bare velg ekkelt å føle at man snart ikke har mer hår igjen. Samme skjedde med meg, og når det vokste ut var det som krøller(?) Hadde helt stritt hår før jeg fikk barn men nå altså stitt på toppen og fall fra ørene og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøysa Skrevet 21. januar 2011 #5 Del Skrevet 21. januar 2011 Min søster mistet veldig mye hår etter graviditeten med nummer 1 og 3, men ikke med nummer 2. Hun har hatt vitaminmangel i etterkant av svangerskapet og det kan jo kanskje være derfor? Jeg har vært veldig nøye med både kost og tilskudd under sv.s og nå i etterkant og selv om jeg ammer har jeg ikke mistet noe mer enn normalt. Føler egentlig at håret er tykkere enn ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. januar 2011 #6 Del Skrevet 21. januar 2011 mistet veldig mye fram til uke 15-20 ca(husker ikke nøyaktig),etter det har jeg mistet lite Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. januar 2011 #7 Del Skrevet 21. januar 2011 Husker ikke starten av svangerskapet, men siste halvdel mistet jeg svært lite hår. Fikk kjempefint hår! :rødme: Men, fra babyen var ca 2 mnd og til ca 4 mnd mistet jeg helt ekstreme mengder :dåne: ser ut til at det har gitt seg litt nå, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. januar 2011 #8 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg reagerte heller ikke på at jeg mistet mindre hår i graviditeten, men det er godt mulig at håret faktisk ble tykkere likevel. Den store håravfallsperioden var rundt 3-4 mnd etter fødsel. Nå er det heldigvis et par mnd siden det avtok veldig - nå er årsaken til håravfallet først og fremst pjokkens veldig gode grep og en stor interesse for håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 21. januar 2011 #9 Del Skrevet 21. januar 2011 Håret mister eg ikke, men synet derimot........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catwar Skrevet 21. januar 2011 #10 Del Skrevet 21. januar 2011 Mista ikkje hår i det heile tatt nesten, under svangerskapet.. Men etter fødselen begynte detå dette av, masse! :/ Trur det er ganske vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catwar Skrevet 21. januar 2011 #11 Del Skrevet 21. januar 2011 Men trur ikkje du ska verte redd for det, for eg trur ikkje det viser nåke særlig.. Ellers så ser det jo automatisk mykje verre ut om ein har langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå