Delusion Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Hei, jeg er ei jente på 19 år som har vært sammen med kjæresten min i 3 år. Vi har det ekstremt bra sammen utenom noe som etterhvert har blitt et større og større problem. Jeg blir nemlig ikke kåt. Jeg kan ha lyst til å ha sex, men blir likevel ikke tent. Det ender som regel med at vi begge må gi oss og begge blir skuffet. Jeg vet at dette er frustrerende for typen min, og han er veldig tålmodig stakar. Jeg går ikke på p-piller (gikk på microgynon før, men da forsvant sexlysten HELT.) Går heller ikke på andre medisiner som kan gi lav sexlyst, og har faktisk prøvd rosenot og andre urtepiller som liksom skal gi deg økt lyst. Så jeg aner ikke, jeg er fortvilet og vil jo være tent på typen min og ha fantastisk sex med han. De gangene vi har sex, må vi jobbe leeeeenge med å få meg tent. Dette blir slitsomt i lengden og begge mister litt motet når vi vet at vi må arbeide og bruke masse energi på forspillet for at jeg endelig skal få lyst og blir våt. Er fortvila. Har dere noen råd?
Gjest Frida Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Uff.. det er ofte at om man koser med seg selv litt oftere, øker sex lysten! Har ikke særlig mange råd for dette. men ønsker deg lykke til
Gjest Sessipn Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Skjønner veldig godt hvordan du har det. Har samme problemet selv. Blir ikke tent og det gjør bare vondt hvis vi prøver. Har også prøvd div medisiner som skal hjelpe uten at det virka. Ville bare si at du ikke er den eneste Så hvis noen der ute har en løsning så skrik ut :D
Gjest brutal_mann Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Har dere noen råd? Dump typen og finn noen du faktisk tenner på. 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Ta en tur til en helsekostbutikk og kjøp dong quai og schisandra. Det skulle få opp den generelle sexlysten. Det finnes et preparat til, men jeg husker i farten ikke hva det heter.
Gjest Sessipn Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Dump typen og finn noen du faktisk tenner på. Jeg tente på typen min før, så ikke det som er problemet
Kine28 Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Dump typen og finn noen du faktisk tenner på. Eventuelt ta deg en tur til legen og sjekk om noe er riv ruskende galt
Gjest brutal_mann Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Jeg tente på typen min før, så ikke det som er problemet Det er mange som har tent på noen før... Du er 19, tro meg, dette er ikke mannen i ditt liv og rosa skyer faller ned fra himmelen som candyfloss en søndags morgen der solen stiger over et vakkert landskap mens småfuglene kvitterer kjærlighetsvisa...
Gjest brutal_mann Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 tenner du på andre da? Mener du om hun faktisk gjør det, eller om tør innrømme for seg selv at hun gjør det? To forskjellige ting i en kvinnes hode det vet du...
Gjest Sessipn Skrevet 21. januar 2011 #11 Skrevet 21. januar 2011 Det er mange som har tent på noen før... Du er 19, tro meg, dette er ikke mannen i ditt liv og rosa skyer faller ned fra himmelen som candyfloss en søndags morgen der solen stiger over et vakkert landskap mens småfuglene kvitterer kjærlighetsvisa... Jeg er ikke TS bare så det er klart (og heller ikke 19 år lengre)
Gjest brutal_mann Skrevet 21. januar 2011 #12 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er ikke TS bare så det er klart (og heller ikke 19 år lengre) Uansett er det samme løsning som gjelder for deg. Finn en mann du tenner på, eller kvinne for den saks skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå