AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Hvordan komme inn på meldingsinnstillinger på xperia x10 mini?? Kan jo bare trykke på meldinger, og da kommer jeg rett inn på inboxen. Jeg må på meldingsinnstillinger for å fjerne noe sms-leveringsrapport greier som jeg har ved en feiltakelse, som koster penger for hver sms jeg sender..
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Hvordan komme inn på meldingsinnstillinger på xperia x10 mini?? Kan jo bare trykke på meldinger, og da kommer jeg rett inn på inboxen. Jeg må på meldingsinnstillinger for å fjerne noe sms-leveringsrapport greier som jeg har ved en feiltakelse, som koster penger for hver sms jeg sender.. når du er inne på meldinger, må du trykke på den knappen til venstre, den med de fire boksene, slik at du får opp valg "slett flere" og "innstillinger" og der kan du velge leveringsrapporter
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 hmm... men når jeg trykker på den knappen får jeg bare opp "slett flere".. ikke innstillinger. det var rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå