Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode tips for å bli kvitt nuppene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det keratosis pilaris du har? (google bildesøk hvis du er i tvil)

Jeg hadde det før, og skjemmet meg veldig over det. Gikk aldri i singletter osv.

Det som funket for meg var å sole kroppen og blir brunere, fjerne hår på armene med hårfjerningskrem og trening. Jeg begynte ihvertfall med alle disse tre tingene, og nå er det så godt som borte:) Ikke prøv å skrubb det vekk, for da blir det bare værre (ble ihvertfall det på meg)

Skrevet

Er det keratosis pilaris du har? (google bildesøk hvis du er i tvil)

Jeg hadde det før, og skjemmet meg veldig over det. Gikk aldri i singletter osv.

Det som funket for meg var å sole kroppen og blir brunere, fjerne hår på armene med hårfjerningskrem og trening. Jeg begynte ihvertfall med alle disse tre tingene, og nå er det så godt som borte:) Ikke prøv å skrubb det vekk, for da blir det bare værre (ble ihvertfall det på meg)

Hmm,,, så veldig ut som det ja! jeg har faktisk vært litt for ivrig med skrubbinga... bra tips! Thanks

Skrevet

For meg hjalp det å kutte ut melkeprodukter :)

Skrevet

En fin krem med melkesyre i, det funke :)

Skrevet

En fin krem med melkesyre i, det funke :)

Har du noen tips? Navn, mener jeg :)

Skrevet

For meg funka det å kutte ut hvetemel og andre karbohydratrike produkter. Nå er det nesten borte :)

Skrevet

Jeg bruker Biosilk Therapy, smører oljen på armene etter dusj, og fått mye mindre nupper etter dette!

Skrevet

Jeg bruker Biosilk Therapy, smører oljen på armene etter dusj, og fått mye mindre nupper etter dette!

Hvor får man kjøpt denne?

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne?

Frisører har denne, men der er den DYR! Hos min frisør koster den 650, men på blush.no koster deg 189 + porto :)

Den er veldig bra å ta i vått hår også, denne oljen fungerer til mye :)

Skrevet

Kikket forresten tilfeldig bakpå en forkrem. Compeed, nattkrem til sprukne heler.. Den er det både carbamid og melkesyre i. Fås kjøpt på apoteket til ca 100 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...