Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har litt tørr hud,så jeg leter etter en kremrouge,men har ikke funnet noen ennå.

Vet dere om det finnes og hvilke merker isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Boots apotekene vet jeg de selger cream rouge, lurer på om det er No7 merket heter :) Ikke prøvd det selv, så kan ikke uttale meg noe om det, men synes å huske det var endel spreke farger også :)

Skrevet

De fleste merker har vel en kremvariant også?

Skrevet

NYX, MAC, Illamasqua, NARS osv... Det finnes mange kremblusher :) Liker godt MAC Blossoming og Ladyblush ;)

Skrevet

NYX cream blush er en veldig god og billig blush :-) Den får du kjøpt på www.cherryculture.com

Skrevet (endret)

Maybelline har i den mousse-serien sin, de er veldig bra også. MaxFactor har også så vidt jeg vet

Endret av Ella_Grey
Skrevet

NYX, MAC, Illamasqua, NARS osv... Det finnes mange kremblusher :) Liker godt MAC Blossoming og Ladyblush ;)

Ååå,skulle gjerne kjøpt fra en nettbutikk,men jeg har ikke Visa:-(,

ja du hørte rett,hehe.

Skulle gjerne hatt en i frskenrosa.

Skrevet

De fleste merker har vel en kremvariant også?

De har nok ikke det.Har lett i alle parfymerier som finnes nesten.Skjønner ikke hvorfor de bare skal ha pudderouge.

Skrevet

De har nok ikke det.Har lett i alle parfymerier som finnes nesten.Skjønner ikke hvorfor de bare skal ha pudderouge.

Mangelfulle parfymerier da. Fleste merker finner man kremblush fra på internett. :)

Skrevet

Jeg har en kremblush fra Max Factor, så det skal ikke være umulig å finne. Kjøpte den på Cubus for et par mnd siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...