Daniel84 Skrevet 23. januar 2011 #61 Skrevet 23. januar 2011 Det er nok å gå litt langt over min grense for å si det slik. Det er jo helt sykt, ingen som gjør slikt. (Gidder ikke hjelpe deg med runke fantasien din) hahaha. er å bruke et sexleketøy å gå langt over grensa? Da lurer jeg virkelig på hvor grensa si er Er nok MANGE som gjør slikt, og ser absolutt ikkeno galt i det heller!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #62 Skrevet 23. januar 2011 hahaha. er å bruke et sexleketøy å gå langt over grensa? Da lurer jeg virkelig på hvor grensa si er Er nok MANGE som gjør slikt, og ser absolutt ikkeno galt i det heller! Ja, hvis du bruker sexleketøy, da trenger du å bli innlagt for å få prate med psykolog. Da er du riv ruskende gal. Er jo ingen som kunne finne på slikt!
Daniel84 Skrevet 23. januar 2011 #63 Skrevet 23. januar 2011 Ja, hvis du bruker sexleketøy, da trenger du å bli innlagt for å få prate med psykolog. Da er du riv ruskende gal. Er jo ingen som kunne finne på slikt! Ja, tror jeg må gå til psykolog som i det heletatt tenker på sex! Unormal som jeg er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå