Gå til innhold

Bli knulla med dildo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne tråden er ikke her for å diskutere mine fetisjer eller tenningmønstre.

Det blir en avsporing av tråden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

kondomeriet sine nettsider ligger relativt ofte nede... men jeg går ut fra at du vet hva rabbitvibrator er. får håpe denne linken virker da: http://shop.erotikknett.no/Vibrator/Hi-tech-vibrator/Jelly-Krystal

så frem til nå onanerer du bare med fingre(en finger?)på klitoris?? eller vibrator for den lille godsaken(du vet hva jeg mener)??

nb: når jeg klikker på profilen din så står det ikke hvor gammel du er... (at du er kvinne er opplagt(håper jeg))

Ja jeg er kvinne og vet godt hva en rabbitvibrator er. Har sett på flere typer, men heller mot en i mer diskret utforming, som f.eks. Serenity-vibratoren.

Hvordan jeg onanerer er lite relevant i denne tråden.

Gjest Katten.
Skrevet

Dine bidrag til denne tråden er en avsporing. Det heter ikke "unormalt" innenfor sex. Det heter forskjellige preferanser og lyster.

Jeg og madammen har kjøpt en rabbit-dildo. Formålet med den var å lære henne opp til g-punktsorgasme. Da jeg har hypermobile ledd, klarte jeg ikke å fingre det nok intenst over lang nok tid. Ellers har jeg hatt partnere som har dildo/vibrator - og det aller best: vibrerende egg :lur:

Etterhvert skal jeg ta avstøpning av kuken min, slik at hun kan på en måte ha meg inni henne mens hun suger meg.

Skrevet

Ja jeg er kvinne og vet godt hva en rabbitvibrator er. Har sett på flere typer, men heller mot en i mer diskret utforming, som f.eks. Serenity-vibratoren.

Hvordan jeg onanerer er lite relevant i denne tråden.

link til serenity vibratoren er du grei? :-)

ok, får vente til en annen tråd..

Skrevet

Jeg trodde ikke vibrator var så veldig uvanlig jeg, nå har ikke samboeren min gjort akkurat dette(og han er steikeslig kjekk.. :lur: ) - men hadde ikke hatt noe imot å forsøke det.

-At han er kjekk har ingenting med hvilke perversiteter han liker. Det gjør det ikke normalt fordet.

Nå tenner jeg heller ikke på ekstreme ting(og har heller ikke forsøkt analsex) - men å bruke vibrator trodde jeg virkelig var en helt normal ting - forutsatt at man har snakket om det på forhånd da...?

-Jeg mener det du tenner på er ekstremt.

Vibrator er slett ikke unormalt noe flere av svarene her viser, du virker veldig lite åpen for at flere andre kan ha andre preferanser og ødelegger debatten . Du virker veldig lite nyansert og med å svare med en likgyldig oneliner "-Jeg mener det du tenner på er ekstremt." blir som et hån mot en ellers god debatt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Så lenge du legger frem dine fetisjer og tenningmønstre så blir de ett tema. Spesielt så lenge flertallet føler seg fremmedgjort i dine holdninger.

Skrevet

Så lenge du legger frem dine fetisjer og tenningmønstre så blir de ett tema. Spesielt så lenge flertallet føler seg fremmedgjort i dine holdninger.

Jeg har ikke lagt mine fetisjer eller tenningmønstre frem.

Han spurte hva vi mente om saken, jeg bare svarte.

Beklager at det plager så mange, men det er mine fem øre.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du kan mene hva du vil for DIN del, men du kan ikke mene for alle andre.

Skrevet

Du svarte for andre når du skriver "Det er jo helt sykt, ingen som gjør slikt."

"Nei, ingen normale mennesker som gjør slikt.."

At du svarer for alle andre er med på å ødelegge debatten og du setter andre med andre preferanser og synspunkter i bås gjennom å forsøke å latterligjøre og ydmyke de. Hva du tror alle andre synes og hva som er normalt for den enkelte vet du ingenting om, dette er et sex-forum der det forventes at brukerne har et åpent sinn der man er villige til å ta til seg andres synspunkter og diskutere det på en nyansert måte. Om du ikke klarer det synes jeg du skal bevege deg over til en anne tråd eller forum for i denne tråden har du ikke bidratt med noe konstruktivt.

• Liker 2
Skrevet

Det er et forum, jeg kan svare det jeg ønsker, der jeg ønsker.

• Liker 1
Skrevet

Da er jeg temmelig syk og unormal i såfall, har prøvd både at han har brukt dildoen på meg og den vibrerende delen på dildoen på meg mens han har pult meg, sistnevnt er utrolig deilig :lur: :lur:

Etter mitt skjønn så er det ganske normalt og vanlig nå til dags og bruke sexleketøy i akten alene og sammen, føler meg ikke noe spesielt unormal eller syk fordi :roll:

morsomt og eksperimentere litt og prøve nye ting av og til :humpe:

Skrevet

Det er et forum, jeg kan svare det jeg ønsker, der jeg ønsker.

Nok en gang kommer du med et helt likgyldig svar der du ikke viser noe evne til å ta til deg eller diskutere noe rundt de tilbakemeldingene du har fått. Hvorfor svarer du ikke på de tilbakemeldingen du har fått? istedenfor igjen å komme med en oneliner "Det er et forum, jeg kan svare det jeg ønsker, der jeg ønsker." noe som igjen er med på å ødlegge en god debatt samtidig som du stigmatiserer andre brukere sine preferanser.

• Liker 1
Gjest Dakkars
Skrevet

Synes synd i dere som må bruke "hjelpemidler" når dere har erotiske deilige stunder med den dere er glad i. Jeg og min kjære har nok med oss selv. tror vi ville blitt fornærmet om noen kom og ville gi oss kunstige ting.

Har dere søkt Hjelepmiddelsentralen?

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Synes synd i dere som må bruke "hjelpemidler" når dere har erotiske deilige stunder med den dere er glad i. Jeg og min kjære har nok med oss selv. tror vi ville blitt fornærmet om noen kom og ville gi oss kunstige ting.

Haha, har ventet på et innlegg ala dette... Standard innlegg på KG :fnise:

Gjest LittleLies
Skrevet

Nok en gang kommer du med et helt likgyldig svar der du ikke viser noe evne til å ta til deg eller diskutere noe rundt de tilbakemeldingene du har fått. Hvorfor svarer du ikke på de tilbakemeldingen du har fått? istedenfor igjen å komme med en oneliner "Det er et forum, jeg kan svare det jeg ønsker, der jeg ønsker." noe som igjen er med på å ødlegge en god debatt samtidig som du stigmatiserer andre brukere sine preferanser.

Herre.. La henne være! Hva skal du gjøre da? Tvinge henne til å svare?

• Liker 1
Skrevet

Herre.. La henne være! Hva skal du gjøre da? Tvinge henne til å svare?

Hæ? har du lest tråden, innleggene hun kommer med er destruktive og sporer av og ødelegger en ellers god og åpen debatt. Det ville vært fint om hun kunne legge litt mer begrunnelse i svarene sine enn bare en likgylig oneliner her og der. Slik at andre kunne forstått hennes meninger samtidig som hun vist at hun også kunne vise litt interesse for andres meninger og preferanser og ihvertfall forstå at det finnes andre sysnpunkter.

Skrevet

Det handler ikke om å måtte bruke hjelpemidler. Det handler om å som oftest ha sex uten noen som helst hjelpemidler, og andre ganger om å også bruke dildoer, vibratorer, osv. Variasjon, vet du. :kose:

Jeg ville forresten også blitt fornærmet om noen kom og ville gi oss kunstige ting. Det er en helt utidig innblanding i andres privatliv, og noe jeg dessuten ikke akkurat tror er vanlig. :ler: Typen min og jeg bestemmer helt selv hva slags leketøy vi har lyst til å prøve, og hvordan, og vi blir veldig kåte når vi snakker om det og går inn på nettet for å se hva vi har lyst til å prøve. Og det blir det enda mer sex av. :) Vi har masse sex, både med og uten hjelpemidler.

Det som er så digg med å bruke sexleketøy sammen, er at man da får enda mange flere muligheter for hva man kan gjøre. Han kan pule meg med dildo, enten bare det, eller også mens han tar meg analt (utrolig deilig for både ham og meg hvis vi bruker dildo med vibrator), jeg kan ta ham bak med dildo, jeg kan ha vibrator på klitoris mens han puler meg, han kan se på mens jeg leker meg med dildo, osv, osv. Digg! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

:sjenert: Her har man altså levd i en illusjon om at man er både kjedelig og "uerfaren" etter å ha levd halve livet sitt med en mann. Men så viser det seg at vi jo er riktig så vågale :fnise:

Her brukes vibrator/dildo av og til, både alene og sammen med mannen. Men det er da ikke synd på meg for det? Vi klarer fint å ha oss uten også!!

:natti:

Endret av Carpaccio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...