Gå til innhold

Bli knulla med dildo

Fremhevede innlegg

Skrevet

For det første måtte han ha nevnt det/luftet det/sagt i fra på forhånd, slik at det ikke kom som en bardus overraskelse - en dildo fra oven liksom.

For det andre, jeg ville absolutt ha syntes det var avskyelig, og veldig turn-off.

Sorry, men dildoer er for meg latterlige, og så visst ikke min greie. Da hjelper det ikke om forholdet er aldri så langvarig.

Jeg respekterer din mening. Jeg hadde blitt overrasket selv om det ikke var prat først om leketøy før han plutselig kom med en dildo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok å gå litt langt over min grense for å si det slik.

Det er jo helt sykt, ingen som gjør slikt.

(Gidder ikke hjelpe deg med runke fantasien din)

Hvis det er sykt å bruke dildo sammen med partneren sin, skal det vel ikke mye til før du anser det som sykt? :skratte:

For min del er det helt ok at folk kun har sex i misjonærstillingen med lyset av, men om noen tenner på litt mer uvanlige ting som å bli tisset på, så er det fremdeles helt ok for meg..

Det jeg synes er sykt er når seksuelle preferanser der de involverte parter er enige og ikke er til skade for andre karakteriseres som sykelige av de som ikke har de samme preferansene!!

Å bruke dildo er vel ikke det mest kontroversielle som foregår på sexfronten akkurat!

Selv synes jeg dette er digg, og kan gjerne bruke dildo på meg selv mens mannen tar meg i 2'ern - men nå skulle vel jeg nærmest blitt innlagt for å kurere min sykelige seksualitet ifølge deg :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

men nå skulle vel jeg nærmest blitt innlagt for å kurere min sykelige seksualitet ifølge deg :popcorn:

Ja, det syns jeg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, ingen normale mennesker som gjør slikt..

Aldri møtt normale mennesker jeg da...

• Liker 1
Skrevet

Vi får legge oss inn sammen med ABen over Brutal_mann :fnise:

Skrevet

Ja, det syns jeg.

Er litt spent på hva slags sex du har da? Hva er det du liker og ikke synes er ekkelt?

Hvor går grensen liksom?

Det er jo helt ok for meg om du er aseksuell eller har et problematisk forhold til sex - men altså, det betr jo bare at det er DU som er atypisk, ikke andre.

Jeg trodde ikke vibrator var så veldig uvanlig jeg, nå har ikke samboeren min gjort akkurat dette(og han er steikeslig kjekk.. :lur: ) - men hadde ikke hatt noe imot å forsøke det.

Nå tenner jeg heller ikke på ekstreme ting(og har heller ikke forsøkt analsex) - men å bruke vibrator trodde jeg virkelig var en helt normal ting - forutsatt at man har snakket om det på forhånd da...?

Måtte vært kombinert med annen aktivitet også, blir kanksje litt rart å bare ligge der. Dessuten er ikke vibratorfølelse langt på nær så bra som den ekte utgaven.

Skrevet

Når eksen gjorde det på meg, var det jo pga han likte "utsikten".. Er jo veldig deilig at han slikker samtidig, OG at det er vibrerende dildo.. Mmmm!

Gjest Sommertid
Skrevet

Dildo med partneren kan være gøy det, men foretrekker ekte vare når jeg har det tilgjengelig :jepp:

En ons hadde ikke fått brukt en dildo som han ahdde hatt liggende på meg. Jeg hade lurt på hvor mange andre jenter den hadde vert bort på tidligere så det hadde vert et klart og tydelig nei. Men mine dildoer og vibratorer kan jeg godt bruke med partner.

Gjest Blubberella
Skrevet

Synes dildoer i betydningen penislignende sak uten vibrasjon er kjedelige. Vibratorer er mye gøyere.

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

liker du rabbitvibrator http://www.kondomeriet.no/?did=22596358 ??

Har ikke fått prøvd ut en sånn ennå, men har planer om å skaffe meg en :)

Får ikke opp linken din, så ser ikke akkurat hvilken type rabbit du viser til.

Endret av Ylvina
Skrevet

Så mange rare folk det var her! (Selv om det bedret seg mot slutten av tråden.)

Jeg har aldri blitt pult med en dildo av kjæresten min, men det er noe jeg gjerne har lyst til å gjøre en gang, for variasjonens skyld. :)

At folk ikke har lyst til dette er helt greit for meg, men jeg skjønner bare ikke hvorfor enkelte synes at det er sykt eller perverst? :klø: For meg er dette en helt normal seksuell aktivitet mellom to mennesker som elsker hverandre. :)

Skrevet

Har ikke fått prøvd ut en sånn ennå, men har planer om å skaffe meg en :)

Får ikke opp linken din, så ser ikke akkurat hvilken type rabbit du viser til.

kondomeriet sine nettsider ligger relativt ofte nede... men jeg går ut fra at du vet hva rabbitvibrator er. får håpe denne linken virker da: http://shop.erotikknett.no/Vibrator/Hi-tech-vibrator/Jelly-Krystal

så frem til nå onanerer du bare med fingre(en finger?)på klitoris?? eller vibrator for den lille godsaken(du vet hva jeg mener)??

nb: når jeg klikker på profilen din så står det ikke hvor gammel du er... (at du er kvinne er opplagt(håper jeg))

Skrevet

Stusselig så lenge han har velfungerende original.. :rødme:

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde ikke vibrator var så veldig uvanlig jeg, nå har ikke samboeren min gjort akkurat dette(og han er steikeslig kjekk.. :lur: ) - men hadde ikke hatt noe imot å forsøke det.

-At han er kjekk har ingenting med hvilke perversiteter han liker. Det gjør det ikke normalt fordet.

Nå tenner jeg heller ikke på ekstreme ting(og har heller ikke forsøkt analsex) - men å bruke vibrator trodde jeg virkelig var en helt normal ting - forutsatt at man har snakket om det på forhånd da...?

-Jeg mener det du tenner på er ekstremt.

Skrevet

Herre så prippene folk er da.

Jeg har en gang knullet en honningmelon pga eksen syntes det hadde vært spennende å se meg gjøre det, etter å ha sett en film hvor en enslig person gjorde det, og hun ble nysgjerrig. Det var ikke akkurat slik at det var noe turn-on for meg, eller noe jeg higer etter å gjøre. Men herregud, var ikke verdens undergang heller, og jeg syntes egentlig hele greia var morsom.

Vel, hva jeg skal frem til, det er at: Selv om det ikke nødvendigvis er turn-on for deg, så går det da ann å unne sin partner en liten spenning. Du dør jo ikke akkurat av å ha en dildo i musa eller vibrator på klitten.

Og de som mener det er sykt og ekstremt. Hvilken tidsmaskin har dere brukt? Isåfall, kom dere ut av 1900-tallet og sett den tilbake til 2011.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

-At han er kjekk har ingenting med hvilke perversiteter han liker. Det gjør det ikke normalt fordet.

Du kan mene så mye du vil. Men faktum er at du da lever i en ekstremt ekstrem verden. En kan diskutere hvordan en skal definere normalt også, men om vi sier at normalt = flertallet, så er både dildo og vibrator normalt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Herre så prippene folk er da.

Jeg har en gang knullet en honningmelon pga eksen syntes det hadde vært spennende å se meg gjøre det, etter å ha sett en film hvor en enslig person gjorde det, og hun ble nysgjerrig. Det var ikke akkurat slik at det var noe turn-on for meg, eller noe jeg higer etter å gjøre. Men herregud, var ikke verdens undergang heller, og jeg syntes egentlig hele greia var morsom.

Vel, hva jeg skal frem til, det er at: Selv om det ikke nødvendigvis er turn-on for deg, så går det da ann å unne sin partner en liten spenning. Du dør jo ikke akkurat av å ha en dildo i musa eller vibrator på klitten.

Og de som mener det er sykt og ekstremt. Hvilken tidsmaskin har dere brukt? Isåfall, kom dere ut av 1900-tallet og sett den tilbake til 2011.

Hææææææ?!? Har du det gøy med sex? Nei fysjom!!!

:ironi:

Gjest sammegjest
Skrevet

nja, nå tenner jeg ikke nødvendigvis på det - men synes heller ikke det er noe unormalt.

men TUSEN TAKK for komplimentet, jeg er faktisk fornøyd med den konklusjonen da jeg har hatt samme kjæreste i 10 år, er religiøs OG vi begge har minimalt erfaring på området fra før. Jeg kan puste lettet ut.....

Men du svarte fortsatt ikke på hva du anser som normalt?

misjonærstilling f.eks? eller hva om du kjenner at du får en varm følelse i kroppen? Hva om en mann du elsker - som elsker deg - tar på deg først på magen, så kanskje brystene, og så beveger seg ned mot underlivet? Er det skikkelig ekkelt av ham? Ville du tenkt at han var pervers?

Gjest LittleLies
Skrevet

Ironi heter det visst.

Må bare si det er kvalmt med runketråder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...