Gå til innhold

Bli knulla med dildo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere likt å bli knulla fort og hardt med en dildo av en kjekk mann?

Gjort det før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok å gå litt langt over min grense for å si det slik.

Det er jo helt sykt, ingen som gjør slikt.

(Gidder ikke hjelpe deg med runke fantasien din)

• Liker 1
Skrevet

Bare hvis dildoen er selvlysende grønn.

( enig med deg, Fikira )

• Liker 1
Skrevet

Det er nok å gå litt langt over min grense for å si det slik.

Det er jo helt sykt, ingen som gjør slikt.

(Gidder ikke hjelpe deg med runke fantasien din)

ingen som gjør slikt? er da langt ifra uvanlig at par bruker sexleketøy som krydder.

og et enkelt ja eller nei er vel ikke så tennende at man hjelper noen med runkefantasier

Skrevet

ingen som gjør slikt? er da langt ifra uvanlig at par bruker sexleketøy som krydder.

Nei, ingen normale mennesker som gjør slikt..

Skrevet

Nei takk, mannens er mye bedre.

• Liker 1
Skrevet

Hei Bård!

Jeg og mannen min gjør det av og til. Vi har diverse sexleketøy, og det hender også at jeg tar han med dildo i rumpa. Men å gjøre det hardt og fort kan variere. Det er best og varme skikkelig opp, slik at man faktisk blir klar først. Ta gjerne mindre dildoer eller vibratorer først. Men husk at det er individuelt, og at hvis du vil gjøre dette med en eventuelt partner så er det lurt å ha en god samtale om det. Lykke til eventuelt.

Mvh. Hanne.

Skrevet

Hadde dere likt å bli knulla fort og hardt med en dildo av en kjekk mann?

Gjort det før?

Jeezz...så turn-off og patetisk. Nei, hadde jeg sett en mann dra fram en dildo, og attpåtil ønsket å bruke den, ville jeg ha gått/forlatt ham. Idiotisk.

• Liker 1
Skrevet

Har blitt det ja, men liker bedre å bli tatt hardt og fort med ekte vare ;)

Skrevet

Jeezz...så turn-off og patetisk. Nei, hadde jeg sett en mann dra fram en dildo, og attpåtil ønsket å bruke den, ville jeg ha gått/forlatt ham. Idiotisk.

Hei Lady!

Hva om du hadde vært i et langvarig forhold og kjæresten din tente veldig på å bruke en dildo på deg. Hvordan hadde du reagert da? Bare lurer. Og jeg mener selvfølgelig ikke at det betyr at han skal slutte å bruke kuken sin på deg.

Mvh. Hanne.

Skrevet

Hei Lady!

Hva om du hadde vært i et langvarig forhold og kjæresten din tente veldig på å bruke en dildo på deg. Hvordan hadde du reagert da? Bare lurer. Og jeg mener selvfølgelig ikke at det betyr at han skal slutte å bruke kuken sin på deg.

Mvh. Hanne.

Jeg er ikke Lady, men jeg tror jeg ville følt meg skuffet. Og lurt på om han ikke vil ha meg mer? Og hvor han fått kjøpt den der? Hva mer han hadde kjøpt? Og hvorfor?

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Blir man redd for at han ikke vil ha dama si fordi man vil leke med dildo?

Ser ikke helt sammenhengen....ville ikke mannen hatt dama lengre, så ville han vel enten gjort det slutt eller funnet seg ei annen?

Personlig ser jeg ikke noe negativt med dildo. Syns det er spennende og deilig, alene eller med mannen.

Skrevet

Hvorfor er det sykt å bruke dildo, egentlig? Mange liker å bruke leketøy, og mange leketøy kan jo gjøre andre ting enn en penis, vibrere for eksempel...

Skrevet

Har blitt tatt av ei vennine, det var gøy. Har hatt menn som bruker sånne vibrere-ting på meg. Bare deilig.

Skrevet

Jeg er ikke Lady, men jeg tror jeg ville følt meg skuffet. Og lurt på om han ikke vil ha meg mer? Og hvor han fått kjøpt den der? Hva mer han hadde kjøpt? Og hvorfor?

Uffda, det hørtes trist ut. Jeg tror at før man starter med eventuelle sexleketøy så er det viktig å snakke om det sammen, og være enige, slik at begge vil ha det, hva slags, og at de ikke er noen form for erstatning.

Kjære deg, jeg håper virkelig ikke at du ville tenkt slik hvis du og kjæresten din hadde en lang prat om dette hvis en slik situasjon skulle oppstå. For leketøy behøver ikke å bety at man ikke vil ha hverandre lenger.

Mvh. Hanne.

Skrevet

Men... At han kjøper leketøy betyr jo ikke at han ikke tenner på deg? Han ville jo bruke det på deg, for å gjøre det godt for deg? Leketøy er bare et supplement, som kan være morsomt å prøve innimellom.

• Liker 1
Skrevet

Hei Lady!

Mvh. Hanne.

For det første måtte han ha nevnt det/luftet det/sagt i fra på forhånd, slik at det ikke kom som en bardus overraskelse - en dildo fra oven liksom.

For det andre, jeg ville absolutt ha syntes det var avskyelig, og veldig turn-off.

Sorry, men dildoer er for meg latterlige, og så visst ikke min greie. Da hjelper det ikke om forholdet er aldri så langvarig.

• Liker 1
Skrevet

hadde en ons trukket frem en dildo, eller partner plutselig hadde hatt en dildo i skuffen hadde jeg blitt satt ut og sagt nei, men kjærestene mine har ofte brukt mine vibratorer og dildoer på meg under sex og det har vært helt utrolig. Men det må være min egen ;)

Skrevet

Nei, ingen normale mennesker som gjør slikt..

Hva vet egentlig du om det?

Har du aldri eid en dildo før er det du som er unormal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...