Gå til innhold

Bordkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg lage billige bordkort? Men helst litt mer "morsomme/fine" enn bare en liten pappbit som er brettet med navn på.

Gjest Consensio
Skrevet

Stikk innom butikker som Pandora eller hva de nå heter.

Der får man kjøpt fint papp/papir og alt mulig rart man kan pynte det med av bånd, hjerter i metall eller plast, blomster og masse annet.

Skrevet

Vi brukte eføy bladet! Ellers finnes det masse esker, figurer som kan bestilles med navn på!

Skrevet

Vi brukte eføy bladet! Ellers finnes det masse esker, figurer som kan bestilles med navn på!

Eføy bladet? Hvordan da?

Takk for svar dere:)

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt små treklyper hvor jeg limer på små sommerfugler kjøpt billig på eBay. I treklype fester jeg bordkortet med navnet. Enkelt og veldig fint, synes jeg. Litt som disse. Fester de altså på glasset.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Vi hadde fargede telysholder fra IKEA med en snort med perler rundt (bordpyntingsbånd fra Nille) og limte på hjerte med navn på :) Synes det ble dekorativt og stemningsfullt +at det ble et lite minne folk kunne ta med hjem hvis de ville. Hun som gav meg ideen hadde brukt farget lim og skrevet rett på telysholderene.. Så her finnes det mange varianter.

Skrevet

Vi skal fremkalle bilder av alle gjestene og bruke det som bordkort. Jeg photoshopper inn navnet til gjestene på bildet, og fremkaller dem med hvit kant så det blir en slags ramme. Har ikke helt bestemt oss for om vi fremkaller bildene i sepia, sorthvitt, farge eller at vi blander. Bakpå bordkortene skriver vi en liten hilsen til hver enkelt gjest. Så langt vi klarer det er det bilde av gjesten sammen med enten meg eller forloveden min. Det er maase jobb å finne bilder og skrive hilsener, men det koster nesten ingenting, bare 1 kr per bordkort! Også blir det ganske personlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...