Mrs. B Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Kan ikke huske en slik tråd her før, derfor setter jeg den igang nå. Har selv vært på ny toalettmappe jakt i det siste. Har tidligere hatt en rød blomstrete en som jeg har fått i gave - men selv om den gjorde nytten sin er den ikke særlig pen. Så jeg ville ha noe nytt. Kikket i samtlige veske og sminkeforretninger her i byen men enten var det for stort, eller for lite eller feil farge. Endte tilslutt opp med en sort toalettmappe fra Kappahl med håndtak på (ser mer ut som en veske). Den hadde kjekke små rom, men ideelt sett synes jeg den er litt "løs i fisken". Så - hva slags toalettmapper har dere? Og vet dere om noen steder hvor de har fine toalettmapper? Gjerne på nettet!
vixen Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Har litt forskjellige jeg, men den jeg bruker mest er en i dongeristoff med lokk og håndtak på - små lommer innvendig og et stort rom hvor shampooflasker og bodylotionflasker kan stå oppreist. Ellers har jeg to beauty-bagger, men de bruker jeg ikke så ofte.. -viXen-
Gjest Lea Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har mange! Men jeg bruker bare EN. Typisk H&M-mappe med Pink Panter på. Ganske stor og rommer det meste utenom store flasker og krukker!
Suzy Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Kjøpte meg ny i sommer - på Cubus av alle steder - knallrød med beige pynt, stive vegger, lommer inni til småflasker og plass til alt jeg trenger. Veldig fin og praktisk! Suz
Gjest GreenSky Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bruker bare en gjennomsiktig plastpose jeg! Synes det er så greit, for da ser jeg hvor tingen(e) ligger med en gang, og slipper å rote meg gjennom. Og når posen blir ekkel og grisete, kaster jeg den!
philippa starck Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg liker faktisk best å bruke beauty-bag! Der er det god plass, flaskene kan stå oppresit og det er lett å finne ting oppi den. Skal jeg bare bort en weekend, så har jeg en toalettveske i brunt skinn, klassisk type med glidelås oppe.
Ursula Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har èn stor Beauty Bag, og et par mindre toalettmapper jeg bruker på småturer.
Grooo Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 Har en kjempefin rød toalettmappe fra Blodbanken som jeg som regel bruker, den har mange kjekke lommer og krok til å henge feks. over en dør eller lignende. Skal jeg på skikkelig langtur har jeg en beauty-bag, men den har jeg vel egentlig bare brukt en gang... Skal jeg på små helgeturer har jeg en liten svart toalettmappe fra H&M, den er så liten at det ikke er plass til børsten i den, men veldig kjekk å ha når jeg kun skal overnatte en natt og ikke trenger ha med all verden.
Skusla Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Har en søt rosa en fra Dior, og ellers en beautybag fra Samsonite..
Midnattsol Skrevet 22. oktober 2003 #10 Skrevet 22. oktober 2003 Har en liten billig "beauty-bag" fra H&M når jeg er ute på reise. Ellers bruker jeg en liten som mamma har laget til meg. Sort og hvit. Passer fint i veska.
Gjest Halliburton Skrevet 22. oktober 2003 #11 Skrevet 22. oktober 2003 Toalettmappe har jeg helt sluttet å bruke, de er små, upraktiske og slaskete. Har en stor fin beautybag i denim fra CD og en i hardplast fra Delsey. H.
Gjest Lea Skrevet 22. oktober 2003 #12 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg kom plutselig på at jeg hadde en annen H&M-mappe en gang. Den var superpraktisk og hadde av 4-5 avlange rom på rekke og rad. Alle var gjennomsiktige med glidelås. Denne mappa kunne brettes helt ut og henges opp. Og når den skulle pakkes sammen igjen, så rullet man den bare sammen og festet med borrelås. *ønske seg en ny*
Gjest Malena Skrevet 22. oktober 2003 #13 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har en glimrende toalettmappe. Mer som den Lea forteller om over her. Men min er svart og med glidelås helt rundt. Inni er det masse rom og lommer og når jeg åpner glidelåsen helt opp så er der en krok som jeg henger den opp etter når jeg er på ferie. Da har jeg mitt eget "hyllesystem" med alt jeg trenger oppi. Bra oversikt og kjempelett å få tak i alt etterhver som jeg trenger det. Kjøpte den på Estetique Parfymeri...
Edie Skrevet 22. oktober 2003 #15 Skrevet 22. oktober 2003 Har en svart toalettmappe fra CK. (tror egentlig den er til menn..., men funker fint for det) Et stort rom, og to små. Har en beautybag også, men den har jeg kun brukt en gang. Dere som bruker beautybag - når dere flyr - sjekker dere den inn, eller tar den med som håndbagasje?
*M* Skrevet 22. oktober 2003 #16 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har en helt enkel svart som jeg fikk til jul et år...
Gjest Shivani Skrevet 22. oktober 2003 #17 Skrevet 22. oktober 2003 Kjøpte ny i dag på elleville dager på steen & strøm... (tihi...) Før hadde jeg en sånn promotionsak fra Matis som var "marmorert" hvit med et lilla "belte" over. Den jeg kjøpte i dag kosta bare 30 kroner, men er den søteste jeg har sett. Litt asiatisk-aktig, en slags rød blonde, med bladranker over et vinrødt stoff. Når det dreier seg om reising er det beautybag som gjelder.
Barbie Skrevet 22. oktober 2003 #18 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har små kurver på badet som jeg har sminken i. Toalettmappe bruker jeg kun på reiser, og da har jeg en rød-rutete en.
Gjest Paff Skrevet 23. oktober 2003 #19 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har to beautybager jeg bruker, en klassisk mørkblå fra Samsonite med runde kanter og mange rom, og en i sort skinn som er firkantet og veldig lekker (mammas fra 70-tallet, like fin i dag). Disse blir brukt på stort sett alle reiser men skal jeg bare en liten tur med en overnatting bruker jeg en sort toalettmappe fra Bjørn Borg. Kjøpte den på Friman for noen år tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå