Gå til innhold

GIFTER MEG I MORGEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ikke si noe om hvor seint jeg begynner med dette, men hva i all erden sa dere til deres menn? Hva skal dere si?

Jesus! Helt totalt hjernteppe her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med og skrive om hvor mye vedkomendes betyr for deg til og begynne meg. Og så gå inn på hvor glad du er for og tilbringe resten av livet ditt med han osv osv.Lykke til ;)

Skrevet

Ja, ikke si noe om hvor seint jeg begynner med dette, men hva i all erden sa dere til deres menn? Hva skal dere si?

Jesus! Helt totalt hjernteppe her!

Du skriver om hvorfor du har ønsket å gifte deg med ham. Hans gode egenskaper, noen dårlige (ikke slemt men litt humor må man ha), litt om hvordan dere møttes, litt om hvordan han sjarmerte deg og fortsatt gjør det etc.

Ikke overkompliser talen, ikke bruk for store ord og ikke bruk ord du ikke klarer å uttale, da virker du bare dum.

Skrevet

Takke takk!

Hva er morsomt å høre om og hva skal man absolutt unngå?!

Skrevet

Takke takk!

Hva er morsomt å høre om og hva skal man absolutt unngå?!

Unngå alt som involverer ekskjærester, ikke hint engang, det blir alltid platt og mislykket.

Morsomme historier kan være om små uhell (ikke noe med alvorlige konsekvenser), morsomme vaner, opplevelser dere har hatt sammen etc.

Gjest hopeful
Skrevet

Kanskje en historie fra da dere møttes? Fremtidsønsker for dere, og hva han betyr for deg! Og kanskje du kan føre på en linje etter vielsen om hva du tenkte når du så han i kirken, osv..

Skrevet

Takke takk! Talen i boks!

Skrevet

o.0 ??? Jeg trodde damer planla sine bryllup helt fra de var i 6 års alder jeg... :unsure:

Skrevet

Takke takk! Talen i boks!

Så bra:)

Ha en flott bryllupsdag :D

Skrevet

Vil du dele noe av talen din med oss, hva det blei til slutt liksom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...