cancan Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Hører stadig vekk en sang på radioen som jeg aldri får med meg hva heter, eller hvem som synger den. Ikke husker jeg noe særlig av teksten heller, men jeg bare MÅ vite hvilken sang det er, så jeg håper noen kan hjelpe meg. Jeg vil sette den i kategorien soul, hip hop, pop... Spilles stadig vekk på The Voice Radio, mp3, p3 osv.. De kanalene der liksom men den spilles ofte sammen med slik musikk. Men den er veldig fengende, på samme måte som mange av disse sangene gjerne er. Jeg får aldri med meg hva han synger, men det er noe slikt som: "I need 'something something', 'something' is what I need." Hvis man synger det, har ordet 'something' samme rytme og passer inn, men jeg får ikke med meg hva han sier der. Det er i alle fall ikke something, men det høres ut som lovin' eller lala.. Og det er faktisk alt jeg har å komme med. Ikke så mye hjelp kanskje.. Hehe Men kanskje noen hører på radioen ofte nok, eller kjenner sangen og kan hjelpe meg? Pliis? Er frustrerende å ha lyst til å få hørt hele sangen, men ikke ane hva den heter så jeg kan lete den opp. Takk! :D
sunnyside Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Har du sjekket nettsidene til disse radiokanalene? De har ofte en liste over hvilken musikk de spiller o.l, så du kan se gjennom den og se om du finner noe? Om du ikke vet hva den heter kan du jo sjekke opp sangene i youtube, og se om du finner den:p En smule tungvint, men jeg har gjort det samme med sanger jeg ikke aner hva heter:P
cancan Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2011 Har du sjekket nettsidene til disse radiokanalene? De har ofte en liste over hvilken musikk de spiller o.l, så du kan se gjennom den og se om du finner noe? Om du ikke vet hva den heter kan du jo sjekke opp sangene i youtube, og se om du finner den:p En smule tungvint, men jeg har gjort det samme med sanger jeg ikke aner hva heter:P Jeg har prøvd, men jeg visste ikke at det fantes så mange sanger som begynte med "I need". Haha. Men jeg har ikke tenkt på å sjekke nettsidene - det skal jeg prøve! Den lå på topp i sommer, men er jo verdt et forsøk. Takk
Tonka Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 (endret) Ja, det er garantert Aloe Blacc. "I need a dollar, dollar a dollar that's what I need" o.s.v. Endret 21. januar 2011 av Tonka
cancan Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2011 Jaaaa! Tusen takk! :D Nå hører jeg at det er dollar han sier. Hehe.
PepsiMax Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Bare et lite tips for senere. Hører du sanger på mpetre kan du bare notere deg tidspunktet. Da kan du gå inn på spillelistene demmes i etterkant å finne ut hvilken sang som gikk akkurat da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå