TefrA Skrevet 22. oktober 2003 #21 Skrevet 22. oktober 2003 Altså, jeg applauderer påingen måte utroskap. Dog, om du er fast bestemt på å gifte deg bør du nok holde kjeft om utroskapen. Jeg antar du var utro ved å ha sex og ikke bare kline. Hvis det er bare du og han som vet om dette burde ikke det være så vanskelig. Hvis fx noen av dine venninner vet om dette er det vel en viss fare for at din forlovede får vite noe. Da bør du kanskeje krype til korset selv. Får håpe du ikke har pådratt deg noen kjønnssykdom for da blir du fort avslørt. Ta en tur til legen du før du gjør noe mer. Siden du har vært utro bør du kanskje vurdere om du faktisk skal gifte deg. Hvis du tar sjangsen på å fortelle at du har vært utro må du regne med at det kanskje ikke blir noe bryllup. Altså: Hold kjeft! tefrA
Summerprincess Skrevet 22. oktober 2003 #22 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg råder deg til å fortelle din forlovede hva du har gjort. Jeg har selv vært utro i min fortid. Jeg er glad for den dag i dag at jeg fortalte det og sto fram. Jeg ville ikke holde ham for narr og fortsette et forhold og leve med god samvittighet over hva jeg hadde gjort. Jeg tok den sjangsen at jeg kunne miste ham ved å stå fram og erkjenne sannheten. I vårt tilfelle ble det positivt. Han ble "glad" for at jeg sa sannheten, men tok det selfølgelig hardt. Poenget er at jeg ga han valget om han ville fortsette eller ikke. Et forhold bør jo være uten hemmeligheter og bygget på troskap, respekt og tillit. Du får komme til en løsning, men hva du enn kommer til husk at dette er noe du må leve med for resten av livet. Både at du var utro og med hva du gjorde, holdt på hemmligheten eller var ærlig. Før du tenker mere på bryllupsplanene, snakk heller med din forlovede. Så får det bli opp til han å bestemme hva det blir til. Det faller i hans lodd. Mister du ham, har du sorry to say fortjent det. Men forhåpentligvis kan du da gå videre med livet ditt og ta lærdom av det. På godt og vondt. Om det skulle gå bra og han vil fortsette forholdet, ta tak i problemene dine og red ut hva som utløste denne utroskapen. Gå inn i deg selv og finn ut av om du er moden nok til å gifte deg nå, eller for den saks skyld ha et forhold nå. Håper du finner ut av dette og at det ordner seg mellom dere.
julibrud 2004 Skrevet 23. oktober 2003 #23 Skrevet 23. oktober 2003 JEg og min mann har likens oppfatning ang. utroskap. Elsker man hverandre høyt så er ingen fristet til å være utro. Og ta det riktige valget er ganske enkelt. Men går man til det skrittet til å være utro, da elsker man ikke partneren høyt nok, og forholdet er vel også da på tur å rakne. Hvis man opp i alt dette skal gifte seg, synes det på meg at man på død og liv vil stå brud, og tenker ikke hva et giftermål innebærer. Det er ikke snakk om at man går og skiller seg etter ett par år. Nei, man skal prøve så godt man kan å komme seg gjennom de "onde" dagene. Som noen over meg har poengtert. Den grå hverdagen kommer om man liker det eller ei. Du sier du er like forelsket, jo en forelskelse er en ting, men elsker du mannen din. Elsker du alle sidene ved han. Den dagen kommer, når han begynner å miste håret, får seg en "øl"mage. Og kroppen forfaller på oss kvinner også. Vil du elske Vomma hans, den blanke issen .. ER kanskje litt overdrevent her, men håper du så poenget mitt. Klarer du å leve med at du har vært utro, uten å fortelle han dette??? Synes absolutt at du skal fortelle det. Så kan dere jobbe utifra det. Er forholdet veldig sterkt, så er mulighetene gode for at man kan på sikt komme seg igjennom dette tillitsbruddet som er oppstått. Lykke til..
Scorpina Skrevet 23. oktober 2003 #24 Skrevet 23. oktober 2003 Har bare EN kommentar jeg : once a cheeter - allways a cheeter!! :fy:
Gjest Kittybride ulogget Skrevet 24. oktober 2003 #25 Skrevet 24. oktober 2003 Eller kanskje en cheater? Hilsen språkpolitiet
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #26 Skrevet 24. oktober 2003 totalt useriøst innlegg.. ingen lurer på slike ting!!
Scorpina Skrevet 24. oktober 2003 #27 Skrevet 24. oktober 2003 Eller kanskje en cheater? Hilsen språkpolitiet ..jatta jatta.....skal looooooove at jeg neste gang drar frem engelsk/norsk ordboka jeg er i tvil *knis*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå