Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 skal gifte meg om 8 måneder men har nu vært utro. skal jeg fortelle det til min forlovede, eller er det best å ikke vite, er jo like forelsket fortsatt
Chiquita Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg synes han har rett på å vite. Det er en hemmelighet som er for stor til å skule - synes jeg. Hva om det hadde vært han som hadde vært utro? Ville du ha visst det, eller ikke? Tenk den dagen (for sannheten kommer alltid frem) han får vite at du har holdt dette skult for ham.... Vel, det er ditt valg, selvfølgelig. *lykke til*
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Nei, du bør IKKJE gifte deg! Sett deg sjølv i din forlovedes sko, så ser du det sikkert sjølv... Det er å bedra han enno meir enn du allereie har gjort.
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Hvis du er utro 8 mnd før bryllupet bør du kanskje revurdere om du skal gifte deg? Og ja, du bør fortelle det, et sånt svik har han rett til å få vite om.
Eiline Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Du bør ikke gifte deg! Kan du garantere at du ikke vil være utro igjen? Hvis man elsker noen, er man ikke utro! Uro er ikke noe en plutselig blir, du har alltis et valg. Stå for dine handliger og fortell han det!!
Sandman Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Har du så sent som 8 mnd før bryllupet vært utro, så virker bryllup/ekteskap som et noe shaky prosjekt.... ....jeg kjenner til folk som har annonsert bryllupdato til venner og familie, og som underveis fikk kalde føtter, men som syns det var for flaut å reversere. Du kan vel tenke deg hvordan det gikk et par år etter bryllupet...
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 Apropos, Så ett sted på samliv, om en dame som hadde ett forhold med forloveden til en på bryllupsforumet. Har noen funnet ut hvem dette kan være?Forloveden var visst den mest aktive her, som hadde lagt ut bilde av sin kjære ett eller annet sted på KG....
MarianneE Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 Har du så sent som 8 mnd før bryllupet vært utro, så virker bryllup/ekteskap som et noe shaky prosjekt....
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Apropos, Så ett sted på samliv, om en dame som hadde ett forhold med forloveden til en på bryllupsforumet. Har noen funnet ut hvem dette kan være?Forloveden var visst den mest aktive her, som hadde lagt ut bilde av sin kjære ett eller annet sted på KG.... Hvis du forsøker å skremme noen nå, som fex meg, så funker det veeeldig dårlig!!
jea Skrevet 22. oktober 2003 #10 Skrevet 22. oktober 2003 Du burde ikke gifte deg ..Du fortjener da ikke din forlovede!!!!
hallingbrud Skrevet 22. oktober 2003 #11 Skrevet 22. oktober 2003 Gjest: Dersom du skal komme med sånne uttalelser, kan du i det minste logge deg på, så vi vet hvem det er som kommer med påstanden...
Tosca Skrevet 22. oktober 2003 #12 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg må si meg enig med de andre her. Hvis du er utro, så sier det seg selv. Da er rett og slett ikke forholdet deres solid nok til å gifte seg. Legg kortene på bordet. Det er mitt råd, selv om det nok ikke er enkelt.
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2003 #13 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg syns du skal avlyse bryllupet, fortelle det til kjæresten din og legge alt i hans hender.
cappocino Skrevet 22. oktober 2003 #14 Skrevet 22. oktober 2003 Hvis du har i det minste tvil om ekteskapet til din kjære, noe du tydeligvis har (utroskap) syns jeg (som andre her) at du burde avlyse bryllupet, fortelle det til din kjære. Kan hende han velger å tilgi deg og dere kan starte på nytt. Men dette er ikke måten å starte "resten av livet på" Kjenner en som giftet seg ifjor sommer som kona har vært utro i løpet av det året de har vært gift, skilsmissen deres er ikke pen....
Edie Skrevet 22. oktober 2003 #18 Skrevet 22. oktober 2003 Stakkars forloveden din. Vær ærlig, fortell han alt, - og da er det vel opp til han hva som skjer videre med forholdet. Du er i alle fall ikke klar for å gifte deg!
Gjest På besøk Skrevet 22. oktober 2003 #19 Skrevet 22. oktober 2003 Det er mange grunner til utroskap - selv om ingen av dem er gode! Vi vet ikke hva som ligger bak trådstarterens utroskap, derfor blir det litt feil å oppheve seg til dommer. OK at det alltid er et valg og at utroskap er galt, men hun har altså driti seg ut. OK, sånn er det. Men hva tviler du på, trådstarter? Hvis du tviler på om du vil gifte deg, syns jeg du skal avlyse. Hvis du tviler på om du skal fortelle det, men er 100% sikker på at det var et dumt overtramp i en dårlig periode av livet og at det ALDRI kommer til å skje igjen og at du virkelig VIL ha kjæresten din - vet du, da syns jeg su skla holde kjeft og konsentrere deg om kjæresten din heretter. Lykke til uansett hva du velger
Pip Skrevet 22. oktober 2003 #20 Skrevet 22. oktober 2003 Vel... Tenk tanken: Du giftar deg med den du ynskjer å dele heile livet med - og vere TRU mot heile livet. Ei tid etter bryllaupet (kjem an på ulike omstende, men slikt kjem svært ofte for ein dag...) får du vite at du gjekk inn i ekteskapet med feil oppfatning av det heile - den du gifta deg med hadde allereie FØR bryllaupet brote tilliten din. Korleis ville du like det? Eg synst du skal ha såpass respekt for kjærasten din at du let han få vite dette på førehand, så kan han ta si avgjerd ut frå det. (Og er du usikker sjølv - la vere å gifte deg! Ekteskap er alvorlegare enn som så...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå