Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dyr strømreging fikk du?

hvem strømleverandør bruker du?

hvor stort hus/leilighet har du?

Jeg har en 60kvd stor leilighet og fikk på 2000 for 2mnd.

Har pleid å hatt på under tusenlappen. Har Eidsiva engeri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor dyr strømreging fikk du? 3000 kr (ca 3000kr til nettleier Skagerak)

hvem strømleverandør bruker du? Fjordkraft

hvor stort hus/leilighet har du? 80 kvm leilighet

Endret av 2ne2
Skrevet

Bor hjemme hos foreldrene for tiden. De fikk på 13,000 for et 2 etg hus. Har gubransdalen ellernoe :P

DYrt ja!

Skrevet

8550,- :sukk:

Bruker Fortum, men skal bytte.

Har et hus på to etasjer og ca 130 kvm, og har hovedsaklig brukt vannbåren varme til å fyre, så var klar over at det kom til å bli omtrent så dyrt.

Skrevet

75 kvm stor leilighet, ikke fyrt i gang og entre. Hatt på minimalt av varme ellers i huset og ikke varmekabler på badet. Temp inne ligger på 17-18 grader. Ikke dusjet hver dag, brukt kaldere vann enn normalt, vasket tøy kun når det er nødvendig og ikke brukt tørketrommel.

Jeg og to barn har da brukt for 5500 kroner de siste to månedene :(

Ikke har vi økonomi til å betale den heller, det går akkurat rundt med vår vanlige strømregning på 1800.

Skrevet

Enebolig på 2 etasjer

Hvor dyr strømreging fikk du? 4000

HVILKEN strømleverandør bruker du? Rissa Kraftlag/Ustekveikja

hvor stort hus/leilighet har du? Hus, 150m2

Skrevet

- 10500 kr

- Enebolig 215 kvm (mange personer, mye varmtvann og klesvask)

- Hafslund

Må si jeg ble positivt overrasket, det var verre i fjor. Selv om det selvsagt er sure penger.

Skrevet

Bor hjemme hos foreldrene for tiden. De fikk på 13,000 for et 2 etg hus. Har gubransdalen ellernoe :P

DYrt ja!

Ojda... badstue og oppvarmet basseng da eller?

Skrevet

Nå spør jeg kanskje ett litt dumt spørsmål, men vi får to regninger, hvorav den ene er nettleie(?) og den andre er strømregning. Stemmer dette? Den ene vi fikk fra Hafslund var på litt over kr 1000, og en annen fra Total Energi var på kr 1700. Vi har en leilighet på 53 kvm.

Skrevet

Nå spør jeg kanskje ett litt dumt spørsmål, men vi får to regninger, hvorav den ene er nettleie(?) og den andre er strømregning. Stemmer dette? Den ene vi fikk fra Hafslund var på litt over kr 1000, og en annen fra Total Energi var på kr 1700. Vi har en leilighet på 53 kvm.

Stemmer, man må betale både strømforbruk og nettleie.

Hmm, kom på at det er lenge siden vi fikk regning for nettleie her, men siden vi har Hafslund går det sikkert på samme faktura. Må i hvert fall betale for begge deler ja.

Skrevet

På ingen måte så ille som vi hadde trodd, 4400 (for to måneder) for et 150 kvm hus. Da fyrer vi i all hovedsak med varmepumpe samt har varmekabler på to bad. Bruker Gudbrandsdal Energi.

Skrevet

Hvor dyr strømreging fikk du? 2000kr - ganske nøyaktig 500 kr mer enn "vanlig"

HVILKEN strømleverandør bruker du? Eidsiva

Hvor stort hus/leilighet har du? 80 kvm leilighet

Har brukt akkurat like mye strøm som vanlig. To voksne som dusjer hver dag (leeenge), oppvaskmaskin går hver dag, vaskemaskin annenhver, varmekabler på badet. Dog har vi lite annen varme på, bare liten lunk på ene ovnen på stua + en oljeovn som står på litt om kvelden når det er ekstra kaldt. Er vant til å heller bruke ullsokker og kofte + pledd om vinteren.

Skrevet

75 kvm i to etasjer. Tre yttervegger og ingen under. Kun strøm som oppvarming. Temperaturen har vært på et minimum. Gjerne 15 grader i stue/kjøkken. Har Norgesenergi som strømleverandør. Nettleie fra lokalt. Faktisk forbruk for desember ga meg en regning totalt på 2500 kr. På sommeren så har jeg under 500 kr.

Skrevet

5000,- for 2 mnd. Bor i enebolig på ca 180 kv. 2 voksne og 2 tenåringer. Vi var fornøyd, Bruker Lyse.

Skrevet

Strøm: 3700,-

Bolig: ca 130-140 kmv (en voksen og tre barn)

Leverandør: Los

Forbruket var på litt over 3000 kilowatt/t. Vi har varmekabler på bad og i yttergang (forsøkte uten men da fikk vi aldri opp varmen i det soverommet som har dør direkte ut i yttergang). Fyrer ellers med ved, har tre oljeovner i drift. Ellers bruker vi ulltepper over dynene om vinteren og jeg koser meg med teppe i sofaen. Skrur av lys i alle rom som ingen oppholder seg i og har kun en lampe på om natten så ikke vi skal snuble i trappa. :)

Skrevet

Hvor dyr strømreging fikk du? 2500,- for 2 måneder.

hvem (hvilken!!) strømleverandør bruker du? Tafjord kraft

hvor stort hus/leilighet har du? 60m2

Skrevet

Noen av dere ovenfor må huske å si hvor mange mnd det er snakk om.. :)

Vi betaler for 3 mnd i slengen og fikk 8700,- kr, ikke så billig,

men billigere enn i fjor, likevel.

Skrevet

Regning på 2800 kr

Leilighet på 50 kvm med bare elektrisk oppvarming, men varmtvann inkludert i husleia.

Vi har ikke så veldig høy innetemperatur, mellom 18-20 grader, varmekabler på badet. Forbruket for november og desember var på litt over 2000 kWh.

Skrevet

Fikk regning på 1800, på 43 kvm leilighet. Normalt får jeg på ca 7-800 kr, så ikke så alt for stor føler jeg, mtp på hvor mye jeg har varme her.

Skrevet

Når dere oppgir strøm så er det veldig viktig å fortelle om dere har annen oppvarming utenom strøm samt om varmtvann er inkludert i en husleie. Det er disse to kostnadene som drar mest.

Skulle jeg ha sammenlignet med der jeg bodde tidligere så hadde det blitt helt bak mål med varmtvann og sentralfyr inkl. i husleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...