Pinkyh Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg skal i gang med å kjøpe meg nye briller. Er fast linsekunde på brilleland, og hadde i utgangspunktet tenkt å finne meg noen fine merkebriller og få bestilt alt derfra. Jeg har funnet ut at hvis selve innfatningene koster ca 3000 kr vil det toalt komme på 6000 kr med brilleland. Er det noen som har erfaringer med å kjøpe briller på nettet, og hvordan man evt gjør det med glassene da? Eller er det andre forhandlere som kan være bedre å se på enn brilleland?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har kjøpt billige briller hos LensWay, og det har fungert bra for meg. Såvidt jeg vet, har de også merkebriller, men da må du litt opp i pris. Du må få tatt en synstest hos optikeren, og så tar du med deg lappen med de gjeldende målene på hjem. Og da fyller du bare inn disse målene når du bestiller brillene. Jeg har lastet opp et bilde av meg selv på LensWay sin side, og prøvd brillene på bildet. Det gir nok ikke et helt korrekt inntrykk av hvordan brillene sitter, men man får i allefall en viss feeling. Skulle det vise seg at brillene ikke passer, så kan du sende de tilbake og få pengene igjen.
Soon Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Kjøp briller hos Specsavers - der får du 2 for prisen av 1! De har endel merkebriller, men ikke Dior og Gucci etc...spørs hva du er ute etter.
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Jeg skal i gang med å kjøpe meg nye briller. Er fast linsekunde på brilleland, og hadde i utgangspunktet tenkt å finne meg noen fine merkebriller og få bestilt alt derfra. Jeg har funnet ut at hvis selve innfatningene koster ca 3000 kr vil det toalt komme på 6000 kr med brilleland. Er det noen som har erfaringer med å kjøpe briller på nettet, og hvordan man evt gjør det med glassene da? Eller er det andre forhandlere som kan være bedre å se på enn brilleland? Brilleland har, som flere andre brillekjeder, januarsalg på innfatninger så de koster maks 999,- nå. Bare sånn at du vet det http://www.brilleland.no/syn/no/briller/alt+skal+ut+-+stort+vintersalg.htm Krogh og Synsam har prosentsalg. Men det er klart, mye er rimeligere på nett Endret 22. januar 2011 av Alyah
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Vet at folk har spart mange kroner på å kjøpe briller i Sverige.
HvittHus Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har kjøpt mange par briller (7stk) hos favoptic. Flotte briller som holder like bra som dyrere merkebriller. Kjøpte briller i butikk før, men det gidder jeg ikke lenger pga de vanvittige prisene de holder. Da kjøper jeg heller flere par på nett til samme prisen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå