Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er ute etter tips til et romantisk sted i Hellas! Gjerne ikke så mange timers flytur fra Athen. Ønsker et sted hvor det er romantisk for par,pene hoteller (men ikke alt for dyrt),koselige restauranter,flotte strender,og litt uteliv de kveldene man ønsker det.

Så; hvor i Hellas finner jeg dette?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på kreta i fjor sommer. var på en plas som het Agia marina. var en greit plass, med koselige resturanter i alle pris klasser. ikke for masse uteliv et par barer her og der pluss resturangene har jo også bar servering. (men en spaser tur på 15min så er mann inne i neste område med flere div natt klubber osv) Det finners hoteller i ulike pris klasser, på stede. men synes i grunn ikke at kreta var sånn veldig billig hvis mann sammenligner med tyrkia og egypt. (men maten lå ganske bra under norske priser)

Skrevet

Jeg likte veldig godt Skiathos og Naxos.

Skrevet

Reis til Lesvos og agios isidores med apollo. Ta inn på blue waves. Nydelig hotell og sted,og veldig romantisk. 5500 for 14 dager,billig! :yvonne:

Skrevet

Zakynthos? Jeg skal dit med venninner i år, men ei annen venninne av meg var der med kjæresten på romantisk tur og det var visst veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...