AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Hei, jeg driver og søker på en jobb jeg har veldig lyst på. Jeg har vært sykemeldt i et par år pga en ulykke jeg var i. Denne ulykken skjedde like før jeg var ferdig med utdanningen min, og skaden jeg har pådratt meg gjør det per dags dato ikke mulig for meg å fullføre studiene. Utdanningen jeg har så langt er likevel særdeles relevant for jobben jeg søker på, og det vil være fint for dem å få noen med mine kvalifikasjoner til denne stillingen, da folk med "min" grad normalt vil søke på høyere stillinger, og at jeg ikke vil kunne kreve full lønn ift graden "min", fordi jeg ikke er ferdig utdannet. Jeg vil ikke at de skal tenke at jeg kommer til å ville ha en jobb som er mer spesifikk graden min neste år, fordi jeg ikke kommer til å være ferdig neste år. Og jeg vil heller ikke at de skal lure på hvorfor jeg ikke fullfører neste år, og tenke at det gjør meg mindre kvalifisert til jobben. Det jeg lurer på er om jeg skal si noe om dette? Og hvordan skal jeg i såfall formulere dette? Eller er det best å ikke skrive noe om dette i søknaden, og heller nevne det på evt intervju? Hjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå