AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Gjør du? Har du ramla? Hvordan klarer du deg på glatta/isen?
FantasDick Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Jeg bruker høye hæler/wedges stort sett hver dag, uansett føre. Er vant til det, så merker ikke særlig forskjell. Jeg klarer meg til og med fantastisk bra i stiletter på fylla! Har aldri tryna pga. hælene, men jeg har tryna på isen ja..
Snuppa Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Spisse hæler er en anerkjent metode for å komme seg frem på glattisen! Har mange flate støvletter som ikke egner seg i det hele tatt........ Er det superglatt, så smetter jeg på brodder i tillegg og fyker forbi alle bambiene med flate sko:)
smalls Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Går kun med høyehæler når jeg skal på fest og på byen. Hvert fall nå på vinteren. Og ja har tryna et par ganger nå i vinter. Men det er ikke så farlig. Er nok ikke bare jeg som har tryna på isen med høyesko og full. Til vanlig går jeg med flate sko
antibac Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Jeg gjorde det før. Jeg gikk faktisk med skyhøye sko før, nå er folk heldige hvis de ser meg i ankelboots med kilehæl. Jeg gidder liksom ikke lenger, verken om vinteren eller ellers :gjeiper:
ludo Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Jeg glir uansett hva jeg har på meg jeg! Så jeg bruker flate støvletter med traktorspor:) 1
Gjest Airi Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Jeg gjør det ganske ofte, og jeg angrer meg like mye med en gang jeg er ute av døra
Gjest idakaroline Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Jeg gjør det ganske ofte, og jeg angrer meg like mye med en gang jeg er ute av døra Akkurat sånn er det med meg også! Tar på meg et par sko, kommer ut og forstår ikke hvorfor jeg var så dum som tok på meg det paret jeg gjorde Har begynt å ta med meg et par flate, sånn at jeg kan bytte hvis det bare blir slit med hælene
Gjest Charming Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Jeg gjør det alltid hvis jeg skal en tur ut på byen med jentene e.l, men har alltid med meg reservesko som jeg går i på vei dit vi skal osv og skifter når jeg er innendørs.
Fresi Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 Ja, nesten hver dag. Relativt tynne hæler er best, dem kan man pigge ned i snøen. Jeg faller ikke.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #11 Skrevet 21. januar 2011 Det gjør ikke jeg faktisk. Jeg har på meg ordentlig sko, og fniser av jenter som fryser på tærne eller vagler avgårde som bambi på glattisen.
Fresi Skrevet 21. januar 2011 #12 Skrevet 21. januar 2011 Det gjør ikke jeg faktisk. Jeg har på meg ordentlig sko, og fniser av jenter som fryser på tærne eller vagler avgårde som bambi på glattisen. Jeg fryser ikke og jeg vagler ikke. Årelang trening.
Sweetpea25 Skrevet 21. januar 2011 #13 Skrevet 21. januar 2011 Nei, jeg bruker støvletter (uten hæl) og brodder når jeg ferdes utendørs for tiden Brakk handa på glattisen i fjor, og det frister ikke til gjentagelse!
Independent_ Skrevet 22. januar 2011 #14 Skrevet 22. januar 2011 Jeg bruker også støveletter uten hæl. Kunne sikkert gått med høyhælte sko hvis jeg ville det, er ganske vant med å gå på isen uansett, men jeg liker ikke høyhælte sko til daglig. Det lager for mye lyd når man går.
SmallTalk Skrevet 22. januar 2011 #15 Skrevet 22. januar 2011 Ikke med mindre jeg må (les: anledninger som krever pene sko eller jeg skal på fest). Til vanlig så bruker jeg stvøletter med gummisåler eller skikkelige vinterboots.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #16 Skrevet 22. januar 2011 Gikk ofte med høye heler før. Så datt jeg og brakk beinet. Og nei, jeg hadde ikke høye heler den gangen. Et beinbrudd skaper så mye trøbbel over lang tid så her går jeg kun med flate støvletter vinterstid. Er det speilholke så bruker jeg brodder i tillegg.
sussanne Skrevet 22. januar 2011 #17 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Jeg går alltid i høyhælte sko. Bortsett fra når jeg skal på stranda eller gå tur i fjellet osv... I år har det vært veldig slitsomt å gå med høyhæla, fordi været i Oslo varierer fra +5 til -10 hver eneste dag og det skaper mye is. Har aldri falt og brukket noe *bank i bordet*, men skjønner at det ikke er det smarteste man kan gjøre.... Endret 22. januar 2011 av sussanne
Søtpotita Skrevet 22. januar 2011 #18 Skrevet 22. januar 2011 Eg har maaaange skopar som er høghælte, og eg skal verte flinkare til å bruke dei, men ikkje om vinteren på glatt føre
The Kitten Skrevet 22. januar 2011 #19 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har ingen problemer med å gå på is, men sliter med å gå i høyehælte sko. Det unngår jeg så langt som mulig uansett årstid. 1
Stellia Skrevet 22. januar 2011 #20 Skrevet 22. januar 2011 Jeg gjør det ganske ofte, og jeg angrer meg like mye med en gang jeg er ute av døra Signerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå