Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

j vet ikke helt hvor jeg skal begynne,men kort fortalt så har jeg vært gift i et år,har vært sammen med mannen min i 9 år, og vi har et barn sammen. for en måned så tok min gamle kjæreste kontakt med meg, jeg var sammen med han i 2 år fra jeg var 18. vi begynte å skrive mld, prata sammen på tlf og til slutt så møttes vi i helga, og det endte med sex.han er samober og sier at han er på tur ut av forholdet, jeg vet ikke hvor jeg står i det hele tatt, har ikke noe formening om at det skal bli oss to,men det er jo bare kjempedeilig og få den oppmerksomheten han gir meg.SELV OM JEG VET AT DETTE ER HELT GALT.Forholdet mitt har vel vært både og,jeg vet at min mann ahr vært utro mot meg før vi ble gift,men det unnskylder ikke det jeg gjør

hører gjerne på kommentarer fra dere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg oppdaget i sommer at jeg ble bedratt av min samboer, noe som hadde skjedd over tid.

Jeg har aldri opplevd et tilsvarende sjokk - ikke et dødsfall i meget nær familie kunne gitt meg større smerte enn dette.

Så jeg synes det du har gjort er hinsides en hver egoisme. En tarvelig oppførsel. Og at du med en gang enten bør skille deg - eller kutte ut din ex og prøve å glemme hele greia. Og håpe at det ikke oppdages.

For uansett hva du nå måtte unne din ektemann, DETTE er noe han uansett ikke fortjener.

Gjest Anonymous
Skrevet

den tiden du hadde med exen din før,kan ikke gjenskapes....du har et nytt liv nå..et du og din mann har bygget sammen...tillitt osv...at du valgte å gå til sengs med exen din synes jeg er dumt,da du nå risikerer å miste all tillitt til mannen din,og kanskje HAN også....så da er vel spørsmålet:synes du det var verdt det???

:roll:

Skrevet

La ex være ex og se framover med ham du er gift med og har barn med, ingen fortjener å bli utsatt for utroskap, en vil ofte møte fristelser på veien i et ekteskap, men de er til for å piffe opp på hjemmefronten... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jøss, er du SÅ hekta på en annen manns oppmerksomhet=?

Her er noe fundamentalt galt! Dette burde si deg noe om deg selv. Rett heller på det, istedenfor å bruke så mye energi på dette tullet, - - som kun koker ned til at du bare trenger litt kos. Herregud, dette er jo helt patetisk!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

for meg virker det som om du ikke får den oppmerksomheten du trenger fra din mann, og det kan skje veldig fort.

Jeg foreslår at du legger denne episoden i "glemmeboken" og går videre.

Planlegg en romantisk kveld med din mann, og gi hverandre den kjærligheten dere trenger.

(ps: husk barnevakt;)

Gjest Madam Felle
Skrevet
:sinna: hvorfor ikke gå ut av forholdet om du higer sånn etter oppmerksomhet :frustrert: Beklager har ikke medlidenhet med deg i det hele tatt :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...