Gå til innhold

Ab Doer Twist


kitekatt

Anbefalte innlegg

Så den på Tvins nå og den virker jo ganske ok...vurderer å kjøpe den og kombinere med å sykle på ergometersykkelen min. oen som har erfaringer med Ab doeren? Legger ved et bilde av den.

post-8530-0-49934100-1295596371_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har lurt på det samme, er det noen der ute som har en slik og som kan fortelle noen ord om det og om det fungerer. Man vil jo selvfølgelig ikke se ut som de modellene i reklamefilmen for maskinen ved å bare bruke apparatet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg tenker som så at grunnen til at det fungerer for de menneskene i reklamen (de før og etter-menneskene) er rett og slett fordi de har begynt å bevege på seg. Dersom man går fra å være stillesittende til å trene flere dager i uken eller hver dag, er det klart at man går ned i vekt. Det skjer uansett, og har lite med akkurat Ab Doer å gjøre. Dessuten er det viktig å huske på at verken Abtronic, Ab Doer eller noen produkter i det hele tatt (eller noen form for trening) kan punktforbrenne fett. De kan gi deg magemuskler og hjelpe deg med å forbrenne fett, men da fra hele kroppen jevnt, ikke bare fra mage, rumpe, lår.

Jeg anbefaler deg å heller kjøpe klippekort på et treningssenter, evnt. bli medlem. For prisen av en Ab Doer (2000 kr tror jeg?) kan du være medlem på et treningssenter leeeenge. Da får til et bredere tilbud av apperater og dessuten treningstimer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...