Elinori Skrevet 21. januar 2011 #1 Del Skrevet 21. januar 2011 dette handler om en fyr(leif) som er kompis med en fyr som jeg møtte tilfeldig på fylla som la meg til på FB og sa jeg var pen ? .. (Dette kan bli litt langt) uansett vi har ikke hatt noe spesielt kontakt etter vi traff hverandre, men merket fort at hans kompis ved navn Leif (kan vi kalle han)på en måte la merke til meg på skolen. Fordi han setter seg to bord ovenfor der jeg bruker å sitte. .(noe som jeg ikke har lagt merke til at han har gjort tidligere) og når jeg har går forbi bordet synes jeg at jeg ser at han ser mot meg. (utenat jeg vet dette sikkert). Dette var før jul. Men jeg synes det virker som han fortsatt ser etter meg(?) . Vi har egentlig ikke hatt blikk-kontakt, men f.eks idag da jeg gikk ut fra et klasserom til kantina kom han tilfeldigvis til å gå forbi klasserommet. Han så da veldig overrasket over å se meg(akkurat som han har lagt merke til meg tidligere) og vi fikk blikk-kontakt.. noen timer etter satt han på det samme bordet(to bord unna meg) og snakket litt til en klasse kompis som satt imellom oss. Og sa klassekompisen min snakket til meg satt han i samme stilling mot meg. Og han har ved flere anledninger satt seg der og sett mot bordet jeg sitter. OG visst jeg skal gå(f.eks påå do) så går han ikke så altfor lenge etterpå... Virker som han vil se hvor jeg går. ... men jeg vet ikke om jeg er innbilsk eller ikke.. Bruker man vaneligvis å merke om noen er interessert i deg uten å snakke til deg=?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinori Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 21. januar 2011 ser innlegget mitt ble litt rotete, så jeg skal fatte meg i korthet her: han har fra før jul satt seg i nærheten så han har utsikt mot bordet jeg sitter på og venninna mi synes han hadde et nysgjerrig blikk mot meg (og da satt jeg emd ryggen til). Og oftere og oftere har dette nå skjedd, samt at han plutselig er i nærheten hele tida, noe som han absolutt ikke var før! han er sykt kjekk, men tipper han er litt sjenert. Vi er begge 18. Jeg har prøvd å se oftere mot hans retning og prøvd å få øyekontakt, men det er litt vanskelig uten at det blir ekkelt:p er han interessert? eller er han bare nysgjerrig?? hvordan kan jeg gå frem? han har også bynt å snakke mer med guttene som gåår i klassa mi. Kanskje dette er for å bli bedre kjent med meg? HJEEELP! han er serr syk kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå