Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen spørsmål:

1. Hva koster huset/leiligheten din?

2. Hvor mye betaler du/dere i faste utgifter i måneden?

3. Hvor mye har du/dere utbetalt (netto) i måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er jeg så hedlig at jeg har fått leie en 64 kvm leilighet som mamma eier til 3000 kr! Er vanvittig heldig der! Men nå har samboer flyttet i fra meg. Vi skulle egentlig flytte sammen, men jeg må bo i mammas leilighet frem til sommeren, og han fikk sin onkel sin leilighet, så da betaler vi 5500 for hans leilighet og 3000 for min, til sammen 8500. Han tjener mer enn meg, så han har sagt at han betaler sin leilighet og jeg betaler min (han hjelper til dersom det er noe jeg ikke klarer å betale noe som jeg ALLTID klarer fint selv), og jeg og han sover sammen hver natt uansett. Har ikke vært hjemme i min leiighet på flere uke :sjenert:

Har telefonregning som ligger rundt 300-500 kr (talkmore fastpris, så ringer og sender hundrevis av mld "gratis"). Også bruker jeg vel 1000 kr på mat(MAKS!). Samboer handler alltid, uten at jeg er med, og når jeg tilbyr meg å betale tilbake får jeg ikke det :( Betaler strømregning annenhver måned som er på ganske mange tusen kroner.

Jeg har utbetalt 20 000 kr etter skatt, samboer har vel rundt 40 000, mulig mer. Har ikke så veldig mange utgifter, så jeg klarer meg veldig bra :)

Endret av HenLu
Skrevet

Nå er jeg så hedlig at jeg har fått leie en 64 kvm leilighet som mamma eier til 3000 kr! Er vanvittig heldig der! Men nå har samboer flyttet i fra meg. Vi skulle egentlig flytte sammen, men jeg må bo i mammas leilighet frem til sommeren, og han fikk sin onkel sin leilighet, så da betaler vi 5500 for hans leilighet og 3000 for min, til sammen 8500. Han tjener mer enn meg, så han har sagt at han betaler sin leilighet og jeg betaler min (han hjelper til dersom det er noe jeg ikke klarer å betale noe som jeg ALLTID klarer fint selv), og jeg og han sover sammen hver natt uansett. Har ikke vært hjemme i min leiighet på flere uke :sjenert:

Har telefonregning som ligger rundt 300-500 kr (talkmore fastpris, så ringer og sender hundrevis av mld "gratis"). Også bruker jeg vel 1000 kr på mat(MAKS!). Samboer handler alltid, uten at jeg er med, og når jeg tilbyr meg å betale tilbake får jeg ikke det :( Betaler strømregning annenhver måned som er på ganske mange tusen kroner.

Jeg har utbetalt 20 000 kr etter skatt, samboer har vel rundt 40 000, mulig mer. Har ikke så veldig mange utgifter, så jeg klarer meg veldig bra :)

Hva bruker du på de resterende 15/16.000 du har da?

Du har jo vanvittig mye penger igjen som du kan bruke til hva du vil. Spare f.eks? :)

Heldig du!

Skrevet

Noen spørsmål:

Jeg og sambo eier eget hus til 4 mill.Eller jeg eier vel ikke enda, Men, vi sier alltid "vårt" uansett hva det er. Mannen betaler lånet på det, Så der er jeg heldig gitt (for nå. Kommer nok til å betale på det etterhvert som jeg får bytta jobb og kjøpt meg inn i huset) så NULL utgifter der! :)

Jeg har utbetalt ca 15.000 ,-

Jeg eier en ny bil til 350.000 ,- så lånet på den betaler jeg 5000,- i mnd på

Mobilregning: 500 ,-

Strøm annahver mnd ca 3500

Mat bytter vi på, Men ca 3.000,-

Såh - Utgifter på i gjennomsnitt 10.000,- i mnd.

Går helt greit. Skulle gjerne hatt mye mer utbetalt for den jobben jeg gjør men :( (jobber kveld, dag og natt - 95%) Urettferdig, Men slik er det!

Sambo har utbetalt rundt 25.000,- Men så betaler han også 14.000 i mnd på et gigantisk lån! Hehe....Det skal sies at vi leier ut overetg. Og får 7.000 rett i lomma av det da. Uten de pengene tror jeg vi hadde vært blakk ;)

Skrevet

Hva bruker du på de resterende 15/16.000 du har da?

Du har jo vanvittig mye penger igjen som du kan bruke til hva du vil. Spare f.eks? :)

Heldig du!

Takk for det, har en tendens til å shoppe, men sparte 7000 kr forrige måned. Synes det var ganske bra :) Har som oftest ikke 15000/16000 igjen etter at strømregningen plumper ned i postkassen, men har en god del penger igjen. Prøver så godt jeg kan å spare nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...