AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Del Skrevet 20. januar 2011 Heisann. Har en Piaggio NRG power 50 scooter som jeg lurer på å selge... Lurer på hva jeg kan få for den, men finner liksom ingenting lignende på norske nettsider. Den er godt holdt, men lite gått. Er vel bare såvidt rundet 1000km tenker jeg. Har stått i garasje mesteparten av tiden. Noe rust på eksosen, men det er vel vanlig. Har hatt en liten velt da den stod i ro (Var så kraftig vind at regntrekket ble et voldsomt vindfang) Er en liten skjønnhetsskade på siden fra velten og ene bremsehendelen ble litt bøyd, men ellers er sykkelen i veldig bra stand. Noen som kan hjelpe meg i å finne ut hva det kan vere mulig å få for denne sykkelen? Den var kjøpt sommeren 2005 så er vel sikkert en 2005 modell vil jeg tro. kostet 26.500 da mener jeg. (vant den, så er litt usikker på prisen ) Håper noen der ute vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. januar 2011 #2 Del Skrevet 20. januar 2011 Kameraten min har en sånn en Tror han kjøpte den brukt for rundt 15.000 for ett år siden. Den heller var ikke gått langt og var nesten som ny. Vet lite om scootere, men sånne småfeil skal vel ikke kunne tekke så mye :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. januar 2011 #3 Del Skrevet 20. januar 2011 Seks år gammel moped med skader etter velt? Er den trimmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Del Skrevet 21. januar 2011 Den går kun i 45-50 km, om det er det du mener med trimmet... Jeg vant den som sagt, og den har stort sett bare blitt brukt på sommerhalvåret. Jeg kan ingenting om scootere, har hatt den på service når det har vert noe. Fått nytt batteri og olje der. -TS- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå